12.Fejezet

2K 79 18
                                    

Október 8, csütörtök

Ma leadtuk a sulirádiósoknak a papírt és mind izgatottan vártuk, hogy megtudjuk ki is nyert. Mint kiderült töltünk pénteken fog énekelni Viktor, Bogi, Vivien, Márk és Roli(egymást írták be, még egyikőjük sem tudja, hogy a másik mit tett) és Nádi. Nos, Nádiról annyit, hogy még mindig nem hívott meg engem se mást. Az osztályból az összes fiú elhívott már valakit, kivéve Nádit, és még Barbit meg Bogit is elhívták. Barbit Laci, Bogit meg az egyik sulirádiós. Így csak nekem meg Nádinak nincsen még párunk. Az utolsó óra után a stúdiósok bemondták, hogy megvan az eredmény.

- Harmadik helyen a 12/a végzet akik 37 dalt találtak el. Gratulálunk nekik! - olvasta be az egyik stúdiós. - Második helyen a 11/b és a 10/b holtversenyben 46 helyes válasszal.

- Mi, nem nyertünk? - kiáltott fel Bogi.

Ugyan ekkor a mellettünk lévő osztályból meghallottam Kinga hangját is. Nos ahogy látom Bogi és Kinga, ha versenyről van szó akkor nagyon hasonlítanak, egyébként két külön világ.

- Első helyen pedig a 11/a, akik összesen 47 dalt találtak el. Holnap ők szerkezthettik a zenét.

- Baranyai - kilátott fel ismételten egyszerre Kinga és Bogi.

- Fellebbezés? - kérdeztem Bogit, mire csak bólogatott.

- Nem lehetséges! - mondta majd szinte letépte az ajtót.

Október 9, Péntek

Életem egyik legrosszabb napja. De kezdjük is az elejétől, reggel egy fekete bőrhatású leggingst vettem fel egy fehér v bevágású blúzzal és a bordó farmerdzsekimmel. A suliban konkrétan nem történt semmi, illetve végül elfogadtam az egyik fiú ajánlatát az egyik sulirádiós, Bence. Mint kiderült Nádi egy 11/a lányt hívott el. Hát úgy tűnik a húgom tőlem örökölte a szerencsétlenséget.

Este elkezdtem készülődni a fekete Little Mixes pólómat vettem fel, a bordó bőr szoknyámat, a fehér csizmámmal és a fehér nyaksálammal. Majd felettem egy kis sminket is, szempillaspirál, matt rúzs és egy kis pirosító. Mikor kész lettem leakasztottam a bőrdzsekimet majd már kint is voltam. Illetve még össze futottam Renivel is.

- Ez borzasztó - néztem végig rajta. - Megyek és előszedtem a 5SOS-es pólómat - indultam el de megfogta a karom.

- Nem kell, Arnold már adott egy blúzot és az jobban passzol a zenei ízlésemhez - magyarázta, mire aprót  bólintottam.

- Oké én megyek is, már csak azt mond meg, hogy milyen póló, Beatles? - tippeltem, mire boldogan bólintott.

- Értem, nos jó szórakozást - hagytam ott őt.

- Neked is - biccentett majd bemenet a szobájába.

Mikor kiléptem az ajtón épp akkor érkezett meg Bence is.

- Szia! - köszönt.

- Szia, gondolom sietned kell - mondtam mire bólintott. - Akkor ne tétovázunk - indultam el, majd a gyilkos pillantásokat szóró apura csuktam az ajtót.

- Nagyon csinos vagy - jegyezte meg.

- Köszi, te is jól nézel ki - mondtam.

Szent Johanna Gimi    |Rentai Réka|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora