28.Fejezet

1.7K 66 2
                                    

Január 19, kedd

Reggel a sulinál csak oda intettünk Cortezékhez, majd már mentünk is be.

   Első óra földrajz volt és tzét írtunk, míg én és a lányok átismételtük az anyagot, addig a többiek puskákot gyártottak. Farkas tanárnő kiosztotta a lapokat, majd felirta a táblára a feladatokat.

Második óra biosz volt, mind a teremben voltunk és a tanárnőre vártunk. Baranyai tanárnő becsapta az ajtót, majd ki osztotta a kijavított a dogákat, négyest kaptam. Mikor már 20 percnél jártunk, a tanárnő sietősen hátra ment. Na igen, a csontvázunknak hiányzott a feje.

-11/b mégis hol van a csontváz feje? - kérdezte viszonylag nyugodtan, ami nála azt jelenti, hogy mindjárt robban.

-Tanárnő ezt majd óra után, most épp órán vagyunk és így nem lehet koncentrálni - jelentette ki Bogi.

-Hát ezt nem hiszem el! - tárta szét a karját hitetlenül, de végül igazat adott Boginak így vissza ment a tanári asztalhoz.

Óra végén kérdőn fordult körbe és választ várt - hiába várta, de az már részlet kérdés. Senki nem akarta elárulni, hogy a tegnap Márk és Roli aval töltötte el a tanulószobát, hogy aval fociztak, majd mikor Máday megjött Márk véletlenül kirugta. Az igazgatóhelyetes asszony nem látta, hogy mitörtént, a fiúk pedig ezután nem nagyon törödtek evel.

-Utoljára kérdem meg, hol van? - ordított pár halálossn kínos csend után.

-Boglárka? - kérdezte, mire Márk és Roli lefehérdtek. Tudták, hogy Bogi ilyes témában kiszámíthatatlan.

-Tanárnő, mivel már három perce ki van csengetve és ezért az egész hőciőért nem lehetett figyelni órán, ezért nem  szándékozok elmondani semmit - fejezte be Bogi - akiből ismét kitört a diktátori mivolta - , a fiúk pedig kifujták a levegőt.

-Ákos? - fordult a fiúhoz.

-Ezt még a tanárnő sem gondolta komolyan, ugye? Az egy dolog, hogy négyesen felül van az átlagom, de nem fogok emmiat emines lenni - jelentette ki.

-Réka? - fordult reménytelenül hozzám.

-Öszintén nem tudom hol van a koponya - mondtam és igazat állítottam, mivel valóban nem tudtam.

-Barbara? - kérdezte a lányt.

-Nem tudom.

-Dorián? - fordult végső elkeseredtsében az emóshoz.

Dorián csak mordult egyet.

-Jó, 11/b ennek még következménye lesz - jelentette be idegbetegen, majd kiviharzott a teremből.

-Kösz srácok - fújta ki a levegőt Roli.

-Két retardált állat! Miattatok elrontottam a 3-as feladatott! Nem hiszem el, hogy annyi agysejtettek sincs, hogy nem játszatok egy koponyával! Komolyan mint egy ötéves! - ordíbált Bogi.

-Vik - nézet Roli segítségkérően Viktora.

-Engem hagyjatok ebből ki - rázta a fejét Viktor.

Szent Johanna Gimi    |Rentai Réka|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin