Október 31,szombat
Hallowen. Nos a Halloweni buliról annyit, hogy miután megcsináltam a sminkem és felvettem a jelmezem megjelent Nádi így mi el is indultunk. Mikor megérkeztünk leültünk a szokásos helyünkre, és a bál végéig ott is maradtunk Lacival, Barbival és Viktorral. Egyszer Barbi és Laci lement táncolni, de hamar visszajöttek. Mikor megérkezett Márk és Roli, rögtön robbant a bomba, Vivien és Márk ismét összekaptak.
-Te soha sem tudod befogni? - fakadt ki Márk.
-Te mindig ilyan bunkó vagy? - kontrázott Vivien.
-Fejezd már be! - emelte fel a hangját Márk.
-Mit Márk? Mit fejeztek be? Te kezdted - ordíbált Vivien is.
-Ennek sose lesz vége - sóhajtott Roli.
-Kend rám! Mind tudjuk, hogy te kezdted! - folytata Márk.
-Ó menj már! - intette le Vivien.
-Mit akarsz hallani? - tárta szét a karját Márk.
-Hogy miért örültél meg! - vágta rá Vivien.
-Nem örültem meg! - kérte ki magának Márk.
-Á nem? - kérdezte Vivien.
-Nem, itt egyedül te vagy az örült! - kiabálta Márk.
-Antal Vivien és Deák Márk azzonal befejezni ezt! - kiabált rájuk Máday.
Ezután Márk és Vivien vissza ült a helyükre és egymást nézték szúrós szemekkel. Szerintem azt játszották, hogy melyikőjük tud töb szikrát szórni, a másikra. Aztán én Reni után futottam, aki haza indult. Nem nagyon tudtam meggyőzni, hogy maradjon és öszintén megértem, hogy miért is ment haza. Majd hatan átmentünk a büfébe és vásároltunk pár dolgot. Végül (megint hatan) elindultunk haza. Én gratuláltam Cortezéknek akik épp akkor fejezték be a zenélés majd leléptünk. Öszintén, nem volt valami jó az az egész, de Viktorékkal mindent megtettünk, hogy ezt ellensúlyozni tudjuk.
November 20, péntek
Nagyon rég nem írtam aminek oka nagyon nem volt. Velem és Nádival minden rendben. Mostanában elég sokat vagyunk hárman Nórávval. Aztán sulin kivül sokat vagyok Vikkel, Lacival, Nádival, Barbival és Bogival. Sokat szoktunk így hatan lógni. Reniékről pedig annyit, hogy Reni tökre egyedül érzi magát, és én meg szokás szerint nem tudom, hogy mit tegyek.
Hétfőn vissza jött Arnold és Reni a nyakába szökött, ezért Cortez ismét a "felejtsük el Renit" tervnél van. Reni pedig "ha ő bunkó, akkor én nem foglalkozok vele" tervnél, szóval minden a szokásos. Ricsi végre közölte Edinával, hogy szakítottak (eszébe jutott), most pedig tökre ki van, mert Virág és Dorián jobban és rosszabb egyben van. Ebbe a pár hétben én beszereztem pár ötöst, tehát az átlagom marad.
Csütörtök az első órán egyszer csak azt halljuk (Durandel volt francia kultúra), hogy a másik terembe Vladár épp valakivel veszekszik. Szabad foglalkozás volt, így én épp Bogival és Barbival beszélgettem az utolsó mondatát pedig már feladóan mondta. Idézem:"Mit bánom én, felőlem megbukhat!". Az osztály egy emberként fordult felém, mindenki tudta, hogy ez minden bizonnyal Reniről szól.
YOU ARE READING
Szent Johanna Gimi |Rentai Réka|
FanfictionRentai Réka vagyok, ismerős név ugye? Igen, Reni testvére vagyok. Most költözöm fel Budára, eddig Pesten éltem és bentlakásos suliba jártam, de tavaly áprilisban történt egy kisebb incidens, mikor is rájöttem, hogy milyen ember is voltam addig. Most...