18.Fejezet

2K 76 4
                                    

Október 21,Szerda

A tegnapi nap konkrétan annyiból ált, hogy filmeztünk, de tényleg minden a csütörtöki ünnepségről szólt. Bogi és Barbi egész napról el volt kérve, és próbálták.

De akkor térjünk is át a mára. Huh, nem épp valami rózsás nap. Reggel egy kék pulóvert és egy fehér farmert vettem fel. Majd megvártam Renit is, mivel a tegnap rávettem, hogy ma jöjjön velünk. Mikor kiléptünk a kapun, Nádi már ott volt. Oda léptem hozzá majd adtam egy "itt a testvérem szóval csak ezt kaphatsz" puszit.

- Szóval, Reni Cortezzel mi van? - kérdezte Nádi, mire nem túl diszkréten ráléptem a lábára.

Reni, rám nézett egy amolyan "áruló" tekintettel, én meg elővettem az "ártatlan vagyok" arckifejezésem.

- Nem én mondtam el - védtem magamat. - Illetve de, - jutott eszembe - de hallgat mint a sír.

- Nem haragszom, hiszen jártok ez érthető - vont vállat Reni.

- Ami azt illeti még az előtt elmondtam, mielőtt összejöttünk - köhintettem egyet. - Azon a napon amikor Vikit és Cortezt először láttad.

- Tényleg akkor ő is ott volt, és mind a ketten felvettétek - nézett ránk rosszallóan.

- Na igen, de utána meg bűnhődtünk - tette hozzá Nádi.

- Ja, elég nehéz volt Cortezéket távol tartani a vetítéstől - emlékeztem vissza.

- Csak Cortezt - vágta rá Nádi.

- Ja, rögtön rájött, hogy nem spanyol vagyok csak beszélek spanyolul - meséltem.

- Várjunk, ti miről beszéltek? - nézet ránk Reni felváltva elég zavarodott fejet vágva.

- Nem lényeg - legyintettem.

- Amúgy honnan is tudsz te spanyolul? - fordult felém Nádi.

- Az előző iskolában elvárás volt az alapszintű spanyol - vontam vállat.

- Én megyek be, mert le kell adjam a cikkem - indult be Reni egyből a suliba, ahogy megérkeztünk.

- Oké, később találkozzunk - köszöntem el. Nádival mi is inkább bementünk.

- Hát ezt nem hiszem el - csattant fel Vivien, mire az egész osztály feléje fordult. Épp Márkkal beszélgetett vagyis inkább vitatkozott.

- Nincs mit mondanom - tárta szét a karját Márk.

- Neked soha sincs - vágta rá Vivien.

- Te mindig a múltból példázotsz? - kérdezte hitetlenül Márk.

- Igen - mondta egyből Vivien.

- Akkor ezért bambulsz el öröké  - dobálózott Márk.

- Pont te beszélsz, amikor legtöbbször más világon vagy! - kontrázott Vivien. - Ja várj, biztosan azon a csajon agyalsz.

- Annak a csajnak neve is van! - emelte fel a hangját Márk.

- Manipulátor? - vonta fel a szemöldökét Vivien.

Szent Johanna Gimi    |Rentai Réka|Where stories live. Discover now