December 9, szerda
A hétfőn Bogi elégedetlen tekintett végig az adományokon, majd hozzá tette, hogy evel tutira megnyerjük a versenyt. Én közöltem vele, hogy ez nem verseny mire rávágta, hogy dehogy nem. Úgyhogy ő bele volt bolondulva az adomány gyüjtésbe, egész nap a többi osztályt járta és nézelődött magával rángatva engem is, azzal a bizonyos érvel, hogy én vagyok a segítője, így közösen kémkedtünk. Majd elégedetlen jött vissza, mivel szerinte tutira nyerünk és azt is mondta, hogy a 10/b és 9/b osztályé pocsék dolgok.
Ezek után nem csodálom, hogy Kinga a folyosón rendesen tombolt. Barni 10 méterrel odébb mert csak elmenni mellette. A többiek ezen jó szórakoztak, nos ők még nem ismerik Kingát. Kedden aztán, Bogit már kevésbé foglalkoztatta a "verseny", mivel szerinte inet sima liba az egész.
Én és Barbi hiába skandáltuk neki, hogy ez nem verseny, nem is nagyon figyelt ránk. Ma aztán még mondta, hogy jobb ha mindenki körül néz otthon és holnapra még hoz valamit, mert hallotta, hogy a 10/b-s fiú polojáért mennyit licitálnának. Cortezről volt szó, úgyhogy bizton tudom, hogy Kinga biztosan szerez valamit Corteztől.-Unalmas az életem - nyöszörögtem otthon az egyik lépcsőfokon Nádinak.
-Kösz, ez jól eset - tette a szívére a kezét.
-Nem úgy értettem.
-Mi ez a kiabálás? - nézet körbe Nádi.
-Cssk Kinga - mutattam az ajtóban tomboló lányra.
-Renáta, mi van veled? Nem érted mit mondok? Ránk marad az a sok lom, amit nagy nehezen összegyűjtöttünk. Senki nem veszi meg!
-Ezt nem tudhatjuk - ingatta a fejét Reni.
-De, én tudom! Vedd a kabátod! - parancsolt rá. Egyikük sem vette észre, hogy van két plusz fő is, így köszönés nélkül viharotak el.
-Boginak a hasonmása - jegyezte meg Nádi.
-Kinga rosszabb.
-Te ismered?
-Volt már mikor beszélgettünk, és van amikor nálunk van, szóval ismerem valamennyire - vontam vállat.
-Neki inkább ne mutas be - mondta öszintén Nádi, mire én elnevettem magam.
-Forró csoki? - kérdeztem Nádit.
-Nem bánom főleg azután, hogy ma megdobtál.
-Mondtam, hogy Barnit akartam - keltem a saját védelmebe. Kb. egy óra után visszatért Reni meg Kinga, mi meg átmentünk ennek örömére a nappaliba.
-Rémes vagy! - jelentette ki Kinga.
-Ez csak egy hullámvölgy - rázta a fejét Reni.
-Tavaj szeptember óta? Gratulálok!
-Cortezről beszélnek +súgtam oda Nádinak.
-Kinga, nem kell, hogy kioktass.
-Én nem úgy láttom! Jó, járnak. Nem tegnap óta, volt időd hozzá szokni. Ha nem tetszik, tegyél ellene.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szent Johanna Gimi |Rentai Réka|
Hayran KurguRentai Réka vagyok, ismerős név ugye? Igen, Reni testvére vagyok. Most költözöm fel Budára, eddig Pesten éltem és bentlakásos suliba jártam, de tavaly áprilisban történt egy kisebb incidens, mikor is rájöttem, hogy milyen ember is voltam addig. Most...