Február 26, péntek
Reggel sorra mindenki felköszöntötte Viktort, mert hát bár a tegnap volt a meglepi bulija, de hivatalosan csak ma töltötte be a tizennyolcat. Két nagykorú is van az osztályunkban, ami így ki mondva ilyen hű dolog, de igazából ugyan olyanok mint amilyenek eddig voltak. A suliban persze tombolt a "péntek van vááá" hangulat, szóval a tanárok semmit sem tudták velünk kezdeni. Gondos után Barkát majd Kardost is kikészítettük, ami azért volt rossz ötlet mert ofő órán vagy huszonnégy percig erről beszélt nekünk, majd ismét játszottunk.
- A játék a következő, mindenki húz egy nevet majd ki jön a táblához és vagy el játssza az illetőt vagy körül írja - magyarázta el Kardos, majd körbe járta a termet és mindenki húzott egy cetlit.
- És a ki saját magát húzza? - kérdezte Barbi, amikor Kardos hozzá ért.
- Akkor újra húzunk - adta meg az ésszerű választ Kardos. Senki sem húzta saját magát szóval elkezdődött a játék.
Vivien kezdte, szóval kisétált a táblához, majd mikor Kardos megkérdezte, hogy eljátssza vagy körül írja akkor simán az eljátszást választotta.
- Beszélni szabad? - kérdezte Vivien.
- Igen - biccentett Kardos.
Vivien bólintott miszerint kezdi, majd elvette Rolitól a foci labdát és nagy erővel neki rúgta az ajtónak majd el kiáltotta magát.
- Góóóól! - Persze az egészet hangos röhögés követte majd Roli bekiáltotta Márk nevét.
- Igen - bólintott Vivien.
- Nos, köszönjük Vivien ezt a csodás...szereplést. Roland gyere fiam, te következel - intett a fejével a táblához. Roli kisétált a táblához majd Kardoshoz fordult.
- Eljátszom - mondta majd már kezdte is.
Oda állt a katedrához majd fontoskodva körül nézet és elkezdett magyarázni.
- Tehát ha összeöntjük a H2O-t és a nátrium izébizét, abból lesz a fagyi - magyarázta, persze Barni rögtön bekiabálta Gondost.
- Értelmi fogyatékos - fakadt ki Barbi. -, amúgy pedig a másik értelmi fogyatékos!
- Ákos. - mondta ki a nevét bólogatva Bogi.
- Hé - kiáltott fel egyszerre Ákos és Barni.
- Aha - röhögte el magát Roli majd lepacsizott Márkkal és a helyére ment.
- Boglárka a táblához - szólalt meg Kardos, aki eddig csendben figyelte az egészet.
- Természetesen eljátszom - Boginak színjátszósként ez semmibe sem került.
Bogi unottan görnyedt háttal nézet ránk, mi pedig arra vártunk, hogy végre elkezdje, aztán gondterhelten sóhajtott de még mindig nem mozdult. Mikor láttam, hogy csak nem mozdul, kezdtem kapisgálni az egészet, szóval simán felettem a kezem majd megszólaltam.
- Dorián - mondtam, mire Bogi biccentett és kihúzta magát.
- Pontosan - mosolyodott el majd a helyére ment.
YOU ARE READING
Szent Johanna Gimi |Rentai Réka|
FanfictionRentai Réka vagyok, ismerős név ugye? Igen, Reni testvére vagyok. Most költözöm fel Budára, eddig Pesten éltem és bentlakásos suliba jártam, de tavaly áprilisban történt egy kisebb incidens, mikor is rájöttem, hogy milyen ember is voltam addig. Most...