17.Fejezet

1.9K 76 3
                                    

Október 19, hétfő

A suli előtt beszélgettünk (Cortezék, Nádi, Vik, Laci és én) mikor megjöttek Reniék.

- Sziasztok.Goethe? - kérdezte Reni.

- Nem láttuk ma még. De biztos mindjárt jön - vágta rá Cortez, én pedig összenéztem Ricsivel, majd közösen megállapítottuk, hogy Cortez megint hülye, bunkó.

- Oké, szóval a Faust beadandó?Mindenkinek megvan? - kérdezte, én pedig Lacira néztem aki épp egy frappáns választ akart rávágni, de végül hallgatott.

- Huppsz - nézet Dave riadtan Renire. - Na, mindegy is mindjárt letöltöm valahonnan.

- Kardos kiborul a plagizálás miatt - mondtuk egyszerre Renivel, de Dave csak vállat vont.

- Nem lettem kész - közölte Ricsi, persze mind tudtuk, hogy el sem kezdte.

 - Ne már!Azért küldtem át tegnap mailben a jegyzeteket, hogy használj belőle valamit!Nem igaz, hogy csak akkor adjátok be, ha valaki megírja nektek! - hitetlenkedett Reni.

- Hát pedig úgy tűnik.

- Óriási - sóhajtott majd félve ránézett Cortezre. - Gondolom, nem írtad meg.

- Jól gondolod - vágta rá, én pedig szinte eltátottam a számat a kedvességétől.

- Pedig kerestelek msn-en.

- Pedig nem voltam - mondta, a fiúk pedig csak röhögtek. A következő pillanatban Cortez elővette a mobilját és felvette azt.

- Hát, akkor én bementem - mondta Reni, én pedig biccentettem.

- Valaki meg mondaná mikor hagyja abba a kamu telefonálást? - néztem a fiúkra.

- Egy perc, míg felfogja mit is tett és akkor vissza jön - legyintett Dave.

- Én mentem be és gyorsan leírok valamit - tervelte ki Zsolti, a többiek is egyet értettek szóval, mikor vissza jött Cortez, mind bementek.

Első óránk Gondossal lett volna, viszont helyette az infótanár jött be és közölte, hogy közös óránk lesz Reniékkel. Választhatunk maradunk a terembe és csendben elfoglaljuk magunkat, vagy átmegyünk mind a másik terembe. Nos, miután Roli és Márk elkezdtek arról tervezgetni, hogy fociznak az asztalok tetején, Tölgyessy egyből lefújta, így mind mentünk át a másik terembe. Mi kint maradtunk míg a tanárúr bemenet közölni, hogy közös óránk lesz.

-Jó reggel! - léptett be a terembe. - Kardos tanár úr beteg, én helyettesítem - tette hozzá mire kitört belőlük az ujjongás. - Továbbá Gondos tanárnő is hiányzik, így most közös órától lesz.

- Ne már, melyik gyökér osztállyal van közös óránk? - kérdezte Zsolti. - Ugye nem az a-sok? - hüledezett tovább.

- Gyertek be - szólt ki Tölgyessy.

Sorra beléptünk, illetve Bogi ment elől majd Laci és Viktor, őket követte Ákos és Barni, utánuk én és Nádi, minket pedig Barbi és Vivien követett. Utoljára pedig Dorián jött emósan.

- Megjött a gyökér osztály - jelentette ki Laci, mire Zsoltiék felnevetett.

- Nyugodtan foglaljátok el magatok - intett Tölgyessy.

Ez nem okozott nagy fejtörést senkinek főleg, hogy nekik dupla órájuk volt, nekünk meg a következő óra Tölgyessy-vel lett volna alapból is. Andris és Robi, Vivien segítségével rögtön megbütykölték a tévét. Cortezék négyese a hátsó sorban neteztek, Laci és Viktor a tévét nézte folyamatosan nevetve. Barbi és Bogi épp a szinjátszó körröl beszéltek. Kinga, Virág és Reni pedig valami tesztet töltöttek.Én és Nádi pedig elfoglaltunk két egymás melletti padot és összetoltuk. Én olvastam ő pedig lehajtotta a fejét a padra és miközben hallgatta a zenét engem nézett.

Szent Johanna Gimi    |Rentai Réka|Where stories live. Discover now