38.Fejezet

1.2K 69 8
                                    

Március 2, kedd

Reggel elő dolgunk az volt, hogy az iskola előtt álló társasághoz menjünk. Kissé ingerültek voltunk, mivel a tegnapi napon Nádi és én is kaptunk egy eléggé érdekes kis üzenetet Virágtól, és egyikünk sem tudta mire vélni az egészet.

- Kedves Virág elmondanád, hogy mégis milyen alapon írtad azt Rékára, hogy egy kétszínű ribanc? - támadta le idegesen Nádi Virágot. Nos igen, Nádit nem nagyon érdekelte, hogy rá azt írta hogy tehetségtelen, meg felvágós sokkal inkább az tette be az ajtót, hogy rám mit írt.

- Te...tessék? - kérdezte megszeppenve.

Aztán Kinga is kifakadt.

- Mi van? - rázta meg a fejét Dave.

- Engem nem érdekel, de nem igazán van a fogamra ha valaki kétszínűsködik a szemembe. És addig nem vagyok hajlandó egy légtérbe lenni vele, míg nem kér bocsánatot Rékától. - jelentette ki Nádi, majd a kezemre rászorítva elrángatott a társaságtól.

- Nándor, hahó te nem láttad Virág reakcióját? Biztosra veszem, hogy nem ő volt. - ráztam meg a fejem.

- Nem igazán figyeltem rá. - morogta.

- Ne legyél már ilyen gyerekes, nem ő volt.

- Akkor meg ki? Ki lenne olyan elvetemült, hogy egy álprofilt hozzon létre és ilyeneket írjon az emberekre? - kérdezte hitetlenül, majd mind a kettőnknek beugrott egy név. Ugyan az a név.

- Dorián. - mondtuk ki egyszerre.

- Kezd egyre őrültebbé válni. - rettentem el.

- Most tényleg túl ment egy határon. - adott igazat nekem Nádi.

Első szünetben Nádi volt annyira értelmes, hogy bocsánatot kért Virágtól, majd Cortezékhez állva tervezgettek különböző "hogyan álljunk bosszút a pszihopatán" terveket, amiknek egy százaléka ha használható lett volna, de azért elvoltak. Én eközben Barbival társalogtam Laci furcsa távolságtartó viselkedéséről, mikor kicsapódott az udvarra vezető ajtó és Máday lépett ki rajta. Doriánra mutatott majd a fejével az ajtóra biccentett, mire az vállat vonva besietett az ajtón. Persze ezek után hiper gyorsasággal terjedt el a hír Dorian tettéről. Aztán persze Nádi és Viktor fejéből kipattant a hihetetlen ötlet, hogy küldjenek egy számot Doriánnak így rögtön Bencéékhez siettek, akik készségesen segédkezet nyújtottak és négyen együtt kitalálták mi is illene a legjobban az ügyre.

- Khm, kedves diákok a következő számot nagy szeretettel küldjük Biró Dorián. Fogad szeretettel - nevetett fel, majd a következő pillanatban a Psziho című film zenéjét adták le. Persze mindenki nagy szeretettel fogadta az egészet és sokan hangosan fel is nevettek.

Március 3, Szerda

Cortez szülinapja. Nos igen, úgy gondoltam mint Cortez tiszteletbeli barátja reggel fél hétkor addig hívom ameddig nem méltóztatja felvenni a telefonját. Hatodik próbálkozásomra hajlandó is volt felvenni. Kihangosítva letettem az éjjeli szekrényemre majd figyelmesen vártam, hogy beleszóljon.

- Mond csak Réka, mit szeretnél tőlem hajnalok hajnalán? - kérdezte rekedtes hangon, mire vigyorogva a tükröm elé sétáltam és az az napi fehér blézer, fekete póló és fekete farmer nadrág párosításom kezdtem vizslatni, miközben a kedvenc karika fülbevalómat helyeztem a fülembe.

- Ohh, hát nem ébredtél még fel pedig különleges nap a mai. Nem is tudtad? - kérdeztem, majd elégedetten néztem a tükörképemre.

- Nem, milyen nap van? - morogta.

Szent Johanna Gimi    |Rentai Réka|Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon