49.Fejezet

1.1K 68 11
                                    

Március 30, kedd

- Mi történt veled? - kérdezte a teraszon ülve, miközben a kezembe nyomott egy pohár bort.

- Kóla van benne? - kérdeztem.

- Persze, szinte csak abból áll - bólintott. - Na és válaszolsz?

- Nem sok, az egyik nap történt egy kisebb vitának és cserben hagytak. Ez valamikor áprilisában volt én meg ezek után felvettem a kapcsolatot komolyabban anyuékkal és már május utolsó hete körül itthon voltam - ködösítettem a poharat nézve.

- Tudod, utálom ezt mondani de Gergő megmondta - döntötte oldalra a fejét.

- Tudom, de akkor hiába mondtad volna nekem - mélyedtem el az emlékeim között.

Ott voltunk Roland balatoni nyaralójában és én, Kamilla, Gergő és Kálmi külön szobát kaptunk a többiektől. Kálmi rögtön vissza ment Patríciához aki akkor Matyi, Reni és Dani társaságát élvezte, míg a felnőtteknek külön szobáik voltak. Rita kapta a nappalit de ő tökéletesen meg volt elégedve vele, az is meglepte, hogy őt meghivták.

Ez még kilencedikben volt, és akkor voltunk együtt mind - az egész család nagyiékon kívül - legelőször, így például én abszolút nem ismertem csak névből Kálmit és Matyiékot sem, mivel addig soha nem találkoztam velük. Furcsa mód ők mindig ki húzták magukat a családi programokból. Kamillával már akkor egy barátság felé volt köztünk és Gergővel minden nap beszéltünk telefonon. De a többiek Gergőnek még csak a hírét sem hallták, ahogyan Reninek is néha-néha csak.

"- Mi ez a blúz rajtad? - mutatott rám Gergő.

- Miért? - néztem végig magamon.

- Réka ez a blúz annyit takar mint az a háló - mutatott a sarokra ahol egy szúnyog háló volt ledobva.

- Rentai - sziszegte Kamilla.

- Albert Gergő vagyok, ha érdekel - mutatott be neki Gergő.

- Anyukád Rentai - mászott fel az emeletes ágy felső részére, miközben én a másik ágy felső részét foglaltam be Gergő felett.

- De az apám Albert.

- Akkor a szüleid elválltak?

- Hogyan találtad ki? - gúnyolodott Gergő.

- Nem tudom - ironizált Kamilla.

- Befejeztétek? - kérdeztem unottan.

- Mi igen, viszont egy rendes pólót felvehetnél - mért végig.

- Nekem ez megfelel - rágóztam csatogtatva a rágot.

- Kláráék nem mondták, hogy nem sztriptíz bárba megyünk?

- Gergő - szólt ismét rá Kamilla.

- Néz már rá, mindene kint van. Az a farmer short is alig takar valamit - mutatott rám vádlóan.

- Neked abszolút nincsen semmi közöd ahhoz, hogy hogyan nézek ki - röhögtem fel lenézően.

- Csak gondoltam szólok, hogy így biztos nem mutatkozól velem egy helyen - mondta kissé fusztráltan Gergő.

- S akkor mi van?

- Nem tudom, te hogy vagy vele Orosz de én az ilyen nagyképű "lányokal" soha nem ülök sokáig egy helyen - fordult Kamillához.

- Kamilla vagyok - nyújtott kezet.

- Én meg ahogyan mondtam Gergő  - rázta kezett.

- Amúgy meg Réka tök jól néz ki - tette hozzá. - De hugi valóban egy többet takaró pólót felvehetnél, mert Klári vagy Róbert tuti kiakadnak.

Szent Johanna Gimi    |Rentai Réka|Where stories live. Discover now