5.Fejezet

2.2K 88 25
                                    

Szeptember 6

Hát a mai nap, délig aludtam nem tudom, hogyan de sikerült. Mikor felkeltem anyu és Reni már nem volt otthon. Apu pedig a hát nem nagyon tudom, hogy hol volt. Mindegy a tegnap mivel már elkéreztem anyutól amit ő nagyon cukinak tartót, mármint nem azt hogy elkéreztem hanem az ismerkedő estét. Apu már kevésbé de anyu elintézte, bár apu utána sem nyugodott és percenként jött be a szobámba elmondani, hogy csak tízig maradhatok, és hogy majd ő visz és hozz. Hát apu már csak ilyen, na de mindegy is.

Tehát miután felkeltem gyorsan hajat mostam majd beszárítottam, egy kicsit netteztem(amúgy nekem is érvénybe van a napi egy óra nett, de mivel hétvége van így ma használható egész nap, na nem mintha akarnám). Aztán egy kicsit olvastam is, anyu és Reni közben haza ért így ők beszélgetek én pedig még mindig olvastam.

Majd 19:15-kor befutott Barbi is aki jött, hogy együtt készülődjünk el. Míg Barbi a sminkét csinálta, ami egy natúr szemhéjpuder, egy kis szempillaspirál és matt rúzsból állt, addig én előkészítettem a ruhám és fél is öltöztem. Fekete csőfarmer és egy bordó kivágott vállú felsőből állt. Aztán Barbi öltözött és én is feltettem egy kis sminket (olyan mint a Barbié csak más színű a rúzsom).

Barbi egy bézs egybe ruhát vett fel. Mikor elkészültünk szóltunk apunak (totál ki volt), hogy mehetünk. Viszont mikor elmondtuk, hogy Barbiékni leszünk megnyugodott és kicsivel kedves lett. Amúgy nem fura, hogy Barbiéknál kéne találkozunk erre Barbi átjön hozzánk és ketten megyünk hozzájuk, cseppet sem. Na mindegy is, mikor megjöttünk apu nyugodt szívvel rakott ki és hajtott el. (Szülök, ki érti őket)

Mikor a többiek is befutottak, előre Viktor, Laci, meg Nándor majd Vivien, Bogi, Márk, Ákos és Roli majd befutott végül Barni is. Doriánt is hívtuk de ő nem akart jönni, a fiúk ennek amúgy tök örültek. Majd elkezdődött az ismerkedős est, illetve elvileg mivel míg a fiúk tömték magukat (volt diákcsemege, pokorn meg chips is), mi lányok csak ültünk és vártunk, hogy befejezzék. Miután mindenki kellőképp bezabált, körbe ültünk.

- Akkor kezdjük el, mindenki elmond magáról pár dolgot majd utána egy kis felelsz meg merszezés, hogy még jobban megismerjük egymást - magyarázta Bogi.

- Kezdem! - tette fel a kezét Roli. - Illés Roland, Roli, 16 éves és focizok már 10 éve.

- Major Márk, Márk. - mondta mire mindenki elnevette magát. - 16 éves és focizok 11 éve.

- Antal Vivien, Vivi vagy Viv, 16 éves és hát a gépes játékok a mindenem. -vont vállat.

- Deák Ákos, becenevem nincs, 16 éves vagyok és szeretek énekelni, van egy bátyám.

- Papp Viktor, Vik, 17 éves és amit szeretek az a foci, de nem annyira mint ez a két barom. - dobta meg pokornnal Márkot és Rolit, akik ezen csak összeröhögtek.

- Pintér Boglárka, Bogi. 17 éves vagyok és színjátszós. Mielőtt bármelyik barom elkezdené, nem buktam meg, csak visszamaradtam az óvodában.

- Bakos Barna, Barni és Barbi - megrebegtette a szempilláját, mire többen is felröhögtek - szeretek szívatni másokat, főleg Ákost és én is 16 vagyok.

- 16 mi? - kiabált be Ákos.

- Katica - dalolta el magát Barni.

Ezen amúgy felnevettek a fiúk, na nem a "hatalmas" poén miatt, hanem inkább Barni énektudása derítette őket jobb kedvre.

- Nemes-Nagy Nándor, simán Nádi, 17 éves vagyok, focizok és kosarazik. És ugyan az az okom, mint Boginak.

- Ja nekem is - szólt közbe Viktor is.

Szent Johanna Gimi    |Rentai Réka|Where stories live. Discover now