62.Fejezet

794 59 2
                                    

Június 4, péntek

A suli előtt megállattam Ricsivel és Cortezel beszélgetni, míg Nádi Vikkel meg Lacival a délutáni kosármeccset beszélték meg. Ismételten valamelyik másik Budapesti gimivel mérkőznek meg csakhogy most egy sokkal kisebb verseny keretein belül. Ez az utolsó kosármeccs ebben az évben, szóval már mindannyian lázban égnek. 

- Ma beszélek Rennel - jelentett ki Ricsi csak úgy a semmiből, mikor Cortezel éppen azt tárgyaltuk meg, hogy mennyire felértékelt az angol nyelv.

- Mi? - kérdeztem Cortezel egy időben. A napszemüvegemet feltoltam a hajamra, majd érdeklődve figyeltem a rasztát. Néha komolyan nem értem őt.

- Volna pár kérdésem - vont vállat.

- Hülyeség - mondta lemondóan Cortez.

- Vagy nem - vágtam rá. Oké, nem igazán vagyok továbbra sem Reni párti de ha Ricsi megszeretné próbálni a lehetetlent akkor csak tessék, én asszisztálok hozzá.

- Nem érdekel, akkor is beszélek vele, ha Máday megakar akadályozni benne, vagy még rosszabb Neményi - szörnyülködött el.

- Ne emlegessük - sziszegte Cortez. Igen, kétségtelenül Corteznek még mindig Arnold a gyengéje.

- Reni ma könyvtárba akar menni - fordultam Ricsihez bizakodóan.

- C van könyved? - kérdezte Ricsi.

- Tessék? - kérdezte vissza Cortez hitetlenül.

- Aha - csettintett Ricsi -, nekem van egy. Asszem még kilencedikben vettem ki, mert anyám nem hagyott békén a kötelezőkkel. Azóta is ott a szekrényben - mesélte.

- Sok szerencsét - tettem a vállára a kezem, majd az akkor érkező Bogival, meg Barbival bementem a suliba.

Első órán Gondossal volt, akitől kikönyörögtük, hogy lemehessünk az udvarra, mivel senkinek nem volt kedve a kémia laborba lenni, plusz Dave kiírta Twittere, hogy az első két órájukat az udvaron tölthetik, szóval a fiúk mindenképp az udvarra akartak menni. Az udvaron aztán Vik, Nádi meg Laci oda ment Cortezékhez, Vivien Márknak és Rolinak számolta, hogy hányat tudnak dekázni (rekordot akarnak dönteni). Dorián a lépcsőn ült és szúrós pillantásokat küldött mindenki felé. Bogi meg Barbi a színjátszó körről beszéltek. Barni Roliékot próbálta kizökkenteni, Ákos meg fent kellet maradjon segíteni Gondosnak (Gondos oda meg vissza van Ákosé, mármint mint tanár). Körbe néztem majd mikor láttam, hogy se Reni sem Ricsi nincs az udvaron akkor rögtön kapcsoltam. Pár percen belül viszont Reni kivágta az udvara vezető ajtót és kicsit nyugtalanul kilépet rajta, majd helyet foglalt Arnold mellet a padon. Aztán végre Ricsi is megjelent egy zavarodott mosoly kíséretében és Cortezzel együtt odébb álltak, én meg automatikusan megindultak feléjük. Ugyan már, ez engem is érdekel.

- Na? - kérdeztem Cortez helyet, mivel nagyon úgy tűnt, hogy nem áll szándékában megszólalni.

- Ren nem jár Neményivel - közölte egyszerűen Ricsi, mire tátva maradt a szám.

- Hogy mi? - kérdeztem. 

- Úgy ahogy halljátok, nem jár Neményivel - rázta meg a fejét.

- Szakítottak? - kérdezte gúnyosan Cortez.

- Soha sem jártak - tárta szét a karjait Ricsi.

- Akkor...akkor Reni igazat mondott, basszus én meg lehazugoztam - rúgtam bele egy kavicsba ami pont eltalálta Barnit. - Bocsi - szóltam oda neki.

- Ez rendesen fáj - dörzsölte meg a kipirosodott részt a vádliján. Upsz!

- Viccelsz velem? - kérdezte Cortez totál hitetlenül.

- Úgy nézek én ki - mutatott magára. - Viszont utálja, hogy játszadozol vele, azt mondta, hogy elege van belőle.

- Hát persze - motyogtam. 

De hogyan? Mindenki látta a csókot és folyamatosan együtt lógtak. Teljesen olyanok voltak mint egy valódi pár csak kevesebb cukormázzal. Én ezt nem értem, hogy lehettem ekkora tahó. Meg sem hallgattam holott testvéreként nekem kellett volna mellette állnom és meghallgatnom bármi fajta előítéletek nélkül. Ismételten megbuktam mint testvér. Ezután hogyan kérek tőle bocsánatot? 

- De mi volt az a csók? - kérdezte döbbentem Cortez, ritkán látsz az arcán bármilyen érzelmet tükröződni, viszont ha Reniről van szó akkor ez nagyon hamar változik és Cortezről egy hamar mindent lelehet olvasni. Azt a tiszta szeretetet amit Reni iránt érez, csalódottság, kétségbeesettség, düh, harag, ragaszkodás, félelem, remény. Mind mind olyan dolog amit csak Reni tud kiváltani belőle. És igen, csodálatra méltó az, hogy Cortez mennyire ragaszkodik Renihez még akkor is, amikor azt mondja, hogy utálja. Cortez igazából nem képes haragudni Renire, és Reniben csakis a jót látja, még ha valójában Reni nem is olyan tökéletes mint amilyenek ő látja.

- Khm...izé, ami azt illeti Ren megy el, Neményi meg, hát megcsókolta - vakargatta meg a tarkóját.

- Reni megy el! - ismételte Cortez.

- Ja - bólintott Ricsi.

Meg a jó édes mézes anyukátok! De akkor miért mondta azt? Ahj ez sokkal bonyolultabb mint előre gondoltam.

- Rohadt Neményi - rázta meg a fejét mérgesen Cortez.

- Mit fogsz tenni? - kérdeztem oldalasan rápillantva.

- Nem tudom, de nem hagyom el menni úgy, hogy ne mondanám el, hogy mit érzek iránta - rázta meg a fejét, mire elmosolyodtam.

- Ez a beszéd haver! - veregette hátba Ricsi.

- Nem hagyom veszni! - jelentette ki Cortez.

- Tudjátok egy valami még nem jutott el az agyatokig - ráztam meg a fejem mosolyogva.

- Mi? - kérdezték egyszerre.

- Arnold megcsókolta Renit, de mégsem járnak...- mosolyogtam, majd Reni felé néztem.

- Akkor Ren nem érez semmit Neményi iránt - vigyorgott Ricsi, majd Cortezel egyszerre Reni felé fordultak.

- Biztos vagy benne? - kérdezte Cortez.

- Sure - bólintottam most már én is vigyorogva. Reni is minket nézet, majd pár másodperc múlva elkapta a tekintetét és elpirulva nézet az ölében összekapcsolt kezére.

- Tényleg zavarba jött? - kérdezte Mr.hősszerelmes.

- Bezony' - bólintottam Ricsivel egyszerre, majd a nagy vigyorgásunk közepette összenéztünk. Talán még is van esélyük és összejönnek. De az előtt még van egy kis időm bocsánatot kérni Renitől.

Ofő órán Kardos higgadtan jött be majd kérte, hogy soroljuk fel a versenyzőket. Na és itt kezdődtek a bajok, mivel a fiúk inkább mind sportosabbak hiszen Márk és Roli fociznak, Nádi, Laci meg Vik meg kosaraznak. Barni infós szóval vele nem lesz baj, Ákos kémiában jeleskedik de természetesen ilyen versenyág nincsen. Dorián meg fogalmam sincsen miben jó, talán a gúnyolódás vagy a sminkelés. 

- Hétfő, irodalom - kezdte, mire én automatikusan feltettem a kezem. - Réka, Boglárka - bólintott, majd mikor Ákos feltette a kezét eléggé hezitált. Nem csodálom Ákos alig csúszott át magyarból.

- Kedd, informatika. - Kardos bólogatva írta fel Vivien majd Barni nevét is, majd a végül a Laciét is. A csütörtöki rajzra természetesen Barbi meg Nádi megy kiegészülve Doriánnal (!?). A pénteki sportra pedig kizárásos alapon Vik meg a két futball bajnokaink.

 Na, hogy ebből mi sül ki az jó kérdés, most azonban először a bátorságom kell összeszednem, hogy bocsánatot kérjek Renitől.

Szent Johanna Gimi    |Rentai Réka|Where stories live. Discover now