November 30,hétfő
Nádival unottan sétáltunk a suli fele, majd az utcán összefutottunk Lacival akiből csak úgy folyt a duma. Az osuályba ahogy beléptünk Bogi rögtön letámadt, amin nem kicsit lepődtem meg.
-Ugye meg van az irodalom beadandó?
-Meg - bicentettem.
-Aha - bólintott unottan Nádi, a tegnap egész nap evel nyagattam, szóval végül feladta, hogy tudunk bármi normális dolgot csinálni az nap és megírta.
-Barbi nem hagyott békén szóval megírtam - vonta meg a vállát Laci.
-Téged sem? - kérdezte Nádi.
-Barbi téged sem hagyott, tökre ki voltam - mesélte Laci, mire mind a hárman furán néztünk rá.
-Értelmi fogyatékos - legyintett Bogi.
-Most mi van? - tárta szét a karját Laci.
-Semmi - ráztam meg a fejem.
-Nem értem mindenki miért ad fel ennyi dolgozatott - sóhajtott Laci, majd levágta magát a székébe.
-Ki értin - ordította el magát Márk.
-Te csak hallgass, mert a netről szeted és Kardos tutti ki akad - szólt rá Bogi aki az akkor érkező Babit is letámadta.
-Megvan - mondta Barbi.
-Akkor a tizenkettőből tizenkettő meg van. Ebből négy félig megírva (Vivien, Dorián, Roli, Barni), egy netről(Márk) és hét teljesen kész (Nádi, Bogi, Barbi, én, Vik, Ákos és Laci) - sorolta Bogi. - A hétből hármat kikényszerítve, de megírták - nézett a fiúkra.
-Téged mit érdekel ez az egész? - kérdezte Dórian bájosan.
-Dorián, láttom nem tudod kivel kezdtél - röhögött Laci.
-Azért, mert ellentétben én törödőm az osztályal - szúrta le Bogi.
-Hülye - mormogta Dorián.
-Na jó, befejezted ezt a flegmaságot? -ált fel Viktor. - Egyáltalán mit hülyézel le akárkit?
-Viktor, nyugi - szóltam rá.
-Igen, ne törödj vele, én sem teszem - vonta meg a vállát Bogi.
-Akkor se hülyézen, főleg ne téged - mondta mire Roliék "húú"-ztak egy sort.
-Gyerekek mi ez a vita?! - csapta be az ajtót Gazdag tanárnő.
-Semmi - vágtuk rá egyszerre.
-Rendben, akkor a táblához...-nézet bele a naplóba - Barbara és Nándor.
Nádi kettest, Barbi meg négyest kapott. Szóval mindketten elégedeten ültek le a helyükre.
Második órára Kardos jött be, és mikor mind a tizenkét beadandót látta az asztalán elégedett bólintott.
-Most pedig szabad foglalkozás, kulturáltan míg kijavítottam a dolgozatokat - intett majd maga elé húzta a dolgozatokat.
YOU ARE READING
Szent Johanna Gimi |Rentai Réka|
FanfictionRentai Réka vagyok, ismerős név ugye? Igen, Reni testvére vagyok. Most költözöm fel Budára, eddig Pesten éltem és bentlakásos suliba jártam, de tavaly áprilisban történt egy kisebb incidens, mikor is rájöttem, hogy milyen ember is voltam addig. Most...