16.Fejezet

2K 78 8
                                    

Úgy voltam vele, hogy nem nagyon akarok majd írogatni ide, de most megszegem ezt. A szülinapom (szept. 1) alkalmából akartam, hogy egy nap több részt tegyek ki, de nem jött össze. Aztán másnap úgy voltam vele, hogy akkor majd most, a tegnap sem sikerült, de ma itt vagyok és ma még hozzok egy részt!

Október 16, Péntek

Reggel Nádi ismét a kapuban várt rám, lazán a kerítésnek dölve.

- Ha ennél is lazább volnál akkor szétesnél - közöltem, mire elnevette magát majd magához húzva megcsókolt.

- Ne sértegess, ez az imidzsemhez tartozik - mondta, mire én nevettem el magam.

- De még milyen imidzs, na várjunk akkor most én is az imidzsed része vagyok? - kérdeztem, miközben lefelé tartottunk a dombon.

- Igen, és én is a tiédhez - bólogatott.

- Na várjunk, milyen is az én imidzsed?  - kérdeztem.

- Szép, intelligens lány, aki szeret olvasni és a fiúk oda vannak érte. Továbbá "menő" és tud gördeszkázni - sorolta - Azon kívül pedig van egy ellenállhatatlan barátja aki...

- Aki szerény - bólogattam.

- Is - vágta rá, majd mind a kettőnk telefonja egyszerre rezzent meg.

- Újabb gratuláció - sóhajtottunk egyszerre.

- Gondolom téged sem hagynak békén - néztem rá.

- Nem nagyon, pedig nem is változtattam meg a Facebook-on az állapotom - ingatta a fejét.

- Ugyan úgy - mondtam - Ezt meg kell köszönjük Zsoltiéknak.

- Mindenképp - bólogatott.

Suli után Cortezékkel (+Laci, Viktor meg Viki) álltunk a suli előtt (mentünk gördeszkázni), amikor megpillantottam Renit aki valakire nagyon várt. Reni, Virággal és Doriánnal ment moziba.

 -Mehetünk? - kiáltott oda Dorián.

- Még egy pillanat - kiáltott vissza Reni.

- Hova mennek? - kérdezte Ricsi.

- Virág és Dorián randiznak, de Virág meghívta Renit mert semmiképp nem akart kettesben lenni Doriánnal - magyaráztam, mire Viki elnevette magát. Mi köze van neki ehhez? Ja, hogy semmi, na de akkor miért szólt bele? Mert hülye!

- Ez de béna - mondta, már megszoktam a beszólásait, szóval nem szóltam rá. Inkább ismét a húgom felé fordultam. Reni és Arnold épp beszélgetek.

- Reni, jössz? - kiáltott most Virág.

- Mindjárt - nézett hátra Virágékra.

Reni vissza fordult Arnoldhoz majd váltottak néhány szót, aztán Reni megölelte Arnoldot. Arnold esetlenül átölelte a vállát, közben a fiúk örült "húúú"-zásba kezdtek.
Reni elengedte Arnoldot majd hátra nézet ránk, illetve Zsoltiékra és megrázta fejét.

- A könyvmoly és az eszelős összejött. - nevette el magát Viki.

Zsoltiék ugyan nevettek, viszont én csak Nádira és Lacira néztem akik szintén nem nevettek ezen. Reni lefutott a lépcsőn közben találkozott a tekintete a Cortezével(!), Reni elmosolyodott és intett, Cortez viszont csak elvette a fülhallgatót, amit Viki tartót felé. Én és Nádi viszont vissza intettünk, mire csak elmosolyodott.

Szent Johanna Gimi    |Rentai Réka|Onde histórias criam vida. Descubra agora