Szeptember 7-18
Hetfőn nem történt semmi izgi Barbival és Mátéval sétáltam haza mivel míg Barbi rajzon volt én benéztem olvasóra (Kardos invitált, még második órán), nem voltak sokan de én bírtam.
Kedden Barbi reggel totál ki volt mivel Dorián megkérdezte, hogy hogyan hívják Virágot és Barbi elmondta. Javasoltam, hogy kérdezze meg Virágot, hogy ő mit gondol róla, hát Barbi boldogan jött vissza mivel azt monda, hogy semmi probléma (Reni mondta, mivel Virág lesokkolt). Majd miután vége lett a tanításnak a szekrényeknél álló Renihez és Virághoz sétáltam.
- Sziasztok - köszöntem.
- Szia - köszönt Reni.
- Virággal mi van? - kérdeztem meg.
- Á csak Dorián - legyintett Reni.
- Hé Ren! - szólította meg Renit aki a hang irányába fordult, Ricsi épp passzolta a labdát Corteznek. - Jöttök megnézni a focit? - kérdezte.
- Nem, a sakkra megyünk - mondta Reni mire hitetlenkedve néztem rá.
- Minek?Focin lesz az egész suli! -győzködte Ricsi.
- Elkísérjük Arnoldot - magyarázta.
- Ja, oké. Ti tudjátok. - legyintett egyet, aztán szólt Corteznek, hogy passzolja vissza a labdát. - Ré te is sakkra mész?
- Nem focira, megnézem Rolit és Márkot, meg a többi osztálytársaimat és titeket is - vontam vállat.
- A francba - sziszegte Cortez. - Folyton Neményi, abszolút nem érdemli meg Reni barátságát - morgolódott tovább Cortez. - Vagy annál sokkal többet - rázta a fejét csalódottan.
- Holnapra vissza tér a bunkó Cortez -súgta oda Ricsi.
- Ettől tartók én is - sóhajtottam.
A foci jó volt, három kilencedikes került be a megüresedett helyekre, de amúgy az osztályunkból Doriánon kívül mindenki benne volta csapatba (Ákos csak csere, de ez részlet kérdés). Ricsiék is nagyon jók voltak.
Szerdán első órán Fizika lett volna, de Gondos nem jött így mindenki lyukas órának vette, én fogtam magam és elindultam le az udvarra. Mikor Reniék terme előtt mentem el hirtelen kicsapódott az ajtó és Cortez meg Ricsi lépett ki rajta. Cortez mivel nem vett észre elindult az udvar felé és közbe végig káromkodott, Ricsi viszont felém fordult és miután letárgyaltuk hogy nekik szabad foglalkozásuk, nekem meg lyukas órám van, elindultunk Cortez után. Ricsi közben elmondta a helyzetet.
- ...Neményi kikészíti - magyarázott még mindig.
- Kit nem? - kérdeztem vissza.
- Renit - vágta rá Cortez, aki ezek szerint hallotta az utolsó szavaink. Az iskola falának volt támaszkodva és idegesen rágózott.
- Hülye, IQ bajnok, fellengzős pojáca - szidta Ricsi Arnoldot.
Hát így telt el a szabad óránk, Arnold becsmérlésével és gúnyolásával, meg némi dühkikezelési problémával.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szent Johanna Gimi |Rentai Réka|
Hayran KurguRentai Réka vagyok, ismerős név ugye? Igen, Reni testvére vagyok. Most költözöm fel Budára, eddig Pesten éltem és bentlakásos suliba jártam, de tavaly áprilisban történt egy kisebb incidens, mikor is rájöttem, hogy milyen ember is voltam addig. Most...