33. Ateş

1.1K 63 2
                                    

Keyifli Okumalar :)

Yemek boyunca Derya ve Asuman şaşkınlıklarını üzerinden atamamıştı. Derya ev sahipliğin hakkını vererek misafirlerini çok güzel ağırlayarak kadından tatlı dilini esirgememişti.

Yemek sonrası erkekler bahçede şöminenin önünde oturmayı tercih ederek semaver yakmışlardı.

Derya, Asuman ve yeni tanıştıkları Esra salonda baş başa kalmışlardı.

Asuman artık içinde tutamayarak "Bugün aynı uçaktaydık" dedi.

"Biliyorum seni görünce hatırladım"

Asuman o hengamede kadının kendisini fark edip aklında tutmuş olmasına şaşkındı.

"Yeni doğum yaptığım için kendimle barışamadım henüz ve kıskançlık krizine girdim ne yaptığımı farkına vardığımda iş işten çoktan geçmişti"

Derya kadına tatlılıkla gülümsedi.

"Çok güzelsin üstelik Hakan Bey size çok aşık"

Yemeğe oturur oturmaz Hakan'ın dediği olmuş Demiralp uyanarak huzursuzlanmıştı. Hakan karısının rahatça yemeğini yiyebilmesi için oğluyla yemek boyunca kendi ilgilenmişti.

Esra'nın kocasından bahsedilince gözleri parladı. Kocasına ona aşık olduğuna ikna edene kadar akla karayı seçmişti ve her türlü mücadeleye değmişti. Şimdi çok mutlu yuvaları dünyalara bedel bir oğulları vardı.

"Bende ona çok aşığım"

Urfa'da birçok erkeğin karısından ve çocuğundan esirgediği sevgiyi Derya İstanbul'a geleli çok görür olmuştu ve bu güzel sevgi çemberini görmek çok hoşuna gidiyordu. Bu topraklar merhametli erkeklerle dolu olduğu kadar acımasız gaddar erkeklerle de doluydu ve Derya en merhametli bulduğu kocasının gönlünde yer edindiği için kendisini çok mutlu ve çok şanslı hissediyordu.

Esra'nın açıkça kocasını aşkını dile getirişi Derya'nın yanaklarını kızarttı. Doğunun kültürüyle büyümüş bir kızdı o dört sene İzmir de yaşamış liseyi orada okumuş olsa da bu Deryadan hiçbir şey götürmemişti. Kocasına bile güç bir cesaretle gerçekleştirdiği itirafını başkalarına haykırabilir miydi bilmiyordu. Bu zamana kadar hislerini hep tek başına göğüslemişti. Derya hislerini tek başına yaşamaya ve tek başına çareler bulmaya alışkındı babası hasta olduğu için o üzülmesin diye hep gülümser hiçbir şey yokmuş gibi davranırdı. O kalıba o kadar kendini alıştırmıştı ki şimdi içinde bulundukları Kendalla ilişkisinde tek başına çare bulmaya çalışıyor ama çırpınışlarını kocasına gösteremiyordu.

Çaylarını içerek uzun uzun sohbetlerini ettiler. Esra Hakan ile tanışmalarını düğünlerini dair anılarını anlatırken Asuman ve Derya okul anılarından bahsetmişti. Arada Demiralp huysuzlanmış Esra oğlunu emzirerek sakinleştirmişti. Esra İzmirliydi ve İzmir de yaşıyorlardı. Asuman da İzmir de yaşadığını dile getirince İzmir'e dönünce sık sık görüşme kararı almışlardı. Esra'nın Hakan'ın Said'i de tanıdığını söylemesiyle Asuman'ın yüzünün şekli değişmiş ama oralı değilmiş gibi davranmaya devam etmişti elbette bu Esra'nın gözünden kaçmamıştı. Derya Esra'yı da pazartesi günü davet etti. Esra bunu sevinçle karşılayarak kabul etmişti.

Esra'nın Demiralp'in altını değiştirirken ki iç yakan Deryanın kırık gülümsemesi elbette Esra'yı kuşkulandırmıştı. Bebeğini temizleyip rahatına kavuşturduktan sonra bezi atıp ellerini yıkarak salona dönüp Derya'ya yaklaştı.

"Senin bir sıkıntın var sanki" dedi.

Derya da Asuman da kadının bunu şıp diye anlamasına şaşıp kalmıştı. Esra ikisine de gülümsedi.

Bulutlara Esir OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin