58. Ten

561 35 3
                                    

Merhaba...

Hikayelerimin alıntılarını instagramımda paylaşmaya karar verdim. O yüzden hebardar olmak isterseniz  hesabımı takibe alınız. :)

İnstagram hesabım: h_aksahin 

Yıldıza basmayı unutmayınız!

Keyifli Okumalar :)

Derya ayna karşısında nasıl olduğuna bakarken odaya Kendal'ın girmesiyle kocasına döndü.

Kendal gözleri aşkla parlayarak karısına ilerledi.

"Delalim hazır mısın diye bakmaya gelmiştim ama sen çoktan hazırlanmışsın"

Derya tebessüm ederek Kendal'ın kendisine doğru gelmesini bekledi. Kendal Deryanın çok yakınına geldiğinde içine dolan kokuyla nefesi tazelendi.

Deryanın beline sarılıp saçlarına bir öpücük kondururken "Çok güzelsin" dedi.

Derya aşkla dolup taştı.

"Teşekkür ederim"

Derya açık renk kendisine has elbiselerinden birini giymişti ve dudağına ise sadece parlatıcı sürmüştü. Ayhan için bugün Serpil'i istemeye gideceklerdi ve söz yüzükleri takılacaktı. Derya o yüzden bugün fazlasıyla özenmişti.

"Çıkalım hadi delalim yolda birleşip öyle geçeceğiz"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Çıkalım hadi delalim yolda birleşip öyle geçeceğiz"

"Tamam Kendal çantamı alayım"

Kendal Deryanın çantasını alabilmesi için belinden elini çekti.

"Dudağında ki parlatıcıyı fark etmedim sanma delalim ödülü muhteşem olacak"

Derya'nın anında yanakları kızarmaya başlarken ödülün Kendal'ı mı yoksa Deryayı mı daha mutlu edeceği tartışılırdı.

Derya çantasına telefonunu koyarak omzuna astı ve arkasında kalan kocasına döndüğünde onun bacaklarına baktığını fark edince daha çok kızardı.

"Kendal gidelim"

"Delalim sakın gideceğimiz yerde de böyle eğilme"

Çantası ve telefonu yatağın üzerinde olduğu için Derya eğilerek almıştı ve Kendal'a müthiş bir manzara yaşatmıştı.

Kendal kızgın değildi ama sesinde ki ince uyarıyı Derya sezmişti. Üstelik bakışları çok kararmıştı ve tıslayarak konuşmuştu. Deryanın tüylerini ürperten o his Kendal'ın kendisine doğru yaklaşmasıyla daha çok arttı.

"Neden?" diye sorarken o yüzden biraz tereddütlüydü.

"Delalim üzerindeki elbiseyi çıkartmayı istemiyorum çıkartırsam gidemeyiz o yüzden bunu dönüşte konuşalım mı?"

Deryanın gözleri büyürken hemen kocasının kıskacından kurtuldu ama çok uzaklaşmasına fırsat tanımayan Kendal karısının bileğinden tutarak aniden Deryayı kendine çevirdi birbirlerine çarpmaları kaçınılmaz olurken Kendal ellerini Deryanın yüzüne koyarken dudakları birleşti. Tükenene kadar bir o kadar da tüketene kadar karısını öperken yatağa devrilmemek için kendisini zor tuttu.

Bulutlara Esir OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin