80. Yardım Çığlığı

480 34 7
                                    

Yıldıza Basmayı Unutmayınız! 

Keyifli Okumalar :)

Bir gece daha sönmüş lacivert gökyüzü usulca kendini maviliğe teslim etmişti. Gözlerini ilk aralayan Derya olmuştu.

Gözlerini kırpıştırarak bulutsuz gökyüzüne baktı. İçine derin bir nefes doldururken ilk önce elini kocasının elinin üstüne koymuş ikisinin elleri bebeklerinin üzerinde birleşmişti.

Derya sırtını Kendal'ın göğsünden çekerek ona döndü. Dün gece nede güzel bitmişti öyle! Derya dudaklarını dişleyerek Kendal'ın çehresini süzerken parmak uçları ile dokundu. Dolgun dudakları dümdüz, biçimli burnu yastığa değiyordu. Sabah serinliği ılık ılık tenlerine işlerken Kendal çok derin uyuyordu.

Birbirlerine tutsak oldukları anlardan sonra uzun saniyeler boyunca çıplak bir şekilde uzanmışlardı. Birbirlerine karışmış olan kokularının arasında dinlenmişlerdi. Sonrasında Kendal Deryayı banyoya kucağında taşımış duşta uzun dakikalar yaşanmıştı. Hala dinç olan bedenleriyle arkalarında bıraktıkları dağınığı toplayarak mumları söndürmüşler sonrasında odalarından çıkarak mutfağı temizlemişler ve yiyemedikleri pastayı koca dilimler halinde iki tabağa koyarak çok geç bir saatte ışığın yanmadığı konakta ayın ve yıldızların ışığı altında terasta pastalarını yemişlerdi.

Gece öyle güzeldi ki Derya ne terastan nede yıldızlardan kopamamıştı. Konakta kimsenin olmayışı çok büyük bir fırsat olmuş terasa yatak sererek yıldızların altında uyumuşlardı. Damlarda ve teraslarda uyumak güneydoğuda uyumanın en güzel yanlarından biriydi.

Kendal ve Derya daha önce bunu beraber yapmamış olmanın pişmanlığı ile yıldızların altında uzanmışlardı. Bir gece daha bitmiş yıldızın parlaklığı kalplerinden silinmemişti.

Derya Kendal'ın üzerinden kaymış olan ince pikeyi biraz yukarı çekerek kalktı yanından. Alt pijaması üzerinde olsa da Kendal'ın üstü çıplaktı Derya'nın Kendal'ın açıkta uyumasına gönlü el vermemişti. Pamuklu ip askıları kurdeleli olan beyaz renk pijama takımının sabahlığını giyerek ayağına terliklerini geçirdi.

 Pamuklu ip askıları kurdeleli olan beyaz renk pijama takımının sabahlığını giyerek ayağına terliklerini geçirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendal'a son kez bakıp taş merdivenleri inmeye başladı. Her ihtimale karşılık taş tırabzanı inerken tutmayı ihmal etmezken terliklerinin ses çıkarmamasına da özen gösteriyordu.

Bugün Aysar izinliydi ve Derya Kendal uyanmadan kahvaltı hazırlamak istiyordu. Doğruca odaya geçerken öncelikli olarak ihtiyaçlarını giderdi. Banyodan acele ile çıkarak dolaba ilerleyip bugün için giyeceği elbiseyi çıkardı. Pijamalarını değiştirip elbisesini giydiğinde görüntüsü çok hoşuna gitmişti. Minicik çiçeklerle kaplı olan elbisesi kare yaka volanlı aynı zamanda kol büzgülüydü. Henüz kilo almaya başlamadığı için elbise çok rahat olmuştu. Saçlarını tarayarak küpelerini takıp odadan çıktı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bulutlara Esir OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin