104. Geçti

246 32 16
                                    

Keyifli Okumalar :)

Yıldıza Basmayı Unutmayınız! :)

"Ay ama bu çok güzel ya maşallah minik Kahraman'a"

Asuman Kahraman'ı kucağına almış bırakmak istemiyordu. Derya yeni emzirdiği için gazını çıkarmış şimdi de onunla kucağında oyunlar oynuyordu.

"Bende artık teyzeyim çok mutluyum" diye şakıdı.

Kahraman için yeni doğan dış çekimi yapılmış Asuman'da Derya'nın yanında gitmiş bunu kaçırmak istememişti. Konağa geri döndüklerinde Kendal işe dönmek zorunda kalmıştı. Beş günlük olan Kahraman'ı evde bırakıp işe gitmek Kendal için oldukça zor olmuştu.

"Allah sana da nasip etsin teyze olmak bile başlı başına çok güzelken anne olmak bambaşka bir şey yaşanılan hiçbir duyguya benzemiyor"

Asuman Oya ve Suna'nın çocuklarına da teyzelik yapıyor olsa da Derya başkaydı. Kuzenden çok kardeş bağı aralarında bulunduğu için Kahraman ile birlikte gerçek anlamda teyze olmuş gibi hissediyordu. Asuman dikkatle Kahraman'ı beşiğe yatırarak Derya'nın yanına oturdu.

"Aslında" dudağını dişleyerek devam etti "Sana söylemem gereken bir şey var"

Derya merakla Asuman'a bakarken "Ne oldu?" diye sordu.

Asuman oldukça heyecanlı görünüyordu.

"Ben test yaptım çizginin biri net diğeri silik çıktı hamile miyim sence?"

Derya'da heyecanlanırken "Testi ne zaman yaptın?" diye sordu.

"Dün yaptım"

"Said'in haberi yok sanırım"

"Hayır onu heveslendirmek istemedim emin değilken bir şey söyleyemem"

Derya Asuman'ın ellerinden tutarak heyecanını paylaştı.

"İnternette bununla ilgili bir şey okumuştum bu durumu yaşayan başkaları da olmuş kan testleri pozitif çıkmış ikinci çizgi silik dahi olsa bu hamile olduğuna işaretmiş Doktor Erkin'e gitmelisin kan testi yaptırmalısın emin olmanın tek yolu"

Asuman kıkırdayarak "Aşiretin tüm bebekleri sanırım Doktor Erkin'in eline doğacak" dedi.

Derya'da gülümserken "Haklı olabilirsin" dedi. "Seninle gelmek isterdim ama biliyorsun Kahraman'ı bırakamam"

Asuman Derya'nın dudağını sıkarak "Büzme dudağını merak etme ben kendim hallederim" diyerek çantasını eline aldı.

"İkinizi de çok çok öpüyorum bende muayeneye uğrayayım eğer Doktor Erkin müsaitse testi yaptırayım"

"Tamam haber et mutlaka"

Asuman çıkmadan önce göz kırparak "Haberi anında sana uçuracağım bebeğim" diyerek aralamış olduğu kapıdan çıkarak kapıyı sessizce kapattı.

Derya ellerini beline koyarak "Deli kız," diyerek Asuman'ın arkasından söylendi. Oğlunun yanı başına oturduğunda beşiği hafifçe salladı.

"Sanırım sana arkadaş geliyor umarım öyledir" diyerek heyecanını oğlu ile paylaştı. Gözünün önünde canlanan görüntü Deryayı çok mutlu etmişti. Hem arkadaş hem dost olarak büyümelerini Derya çok isterdi. Eğer Asuman hamileyse Said'den sonra en çok sevinecek kesin kendisiydi.

Yarın olsundu hayır olsundu.

*****

Derya bebeğini yatağa yatırmış yanına uzanmış oğluna ninni söylüyor hem de minik parmaklarını okşuyordu. Kahraman'ın sımsıkı Derya'nın parmağına tutunuşu Derya'nın içini eritiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bulutlara Esir OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin