Yeni bir bölüm ile karşınızdayım yeni yılın ilk günlerini yaşıyoruz hepiniz için güzel bir yıl olmasını canı gönülden istiyorum :) Bölüm sonunda yorumlarınızı bekliyorum. :)
Yıldıza basmayı unutmayınız! :)
Derya yavaş yavaş gözlerini aralamaya başlayınca karısını izleyen Kendal bu fırsatı kaçırmayarak Deryanın karnının üzerinden kolunu sararak yanına doğru çekti ve sırtını göğsüne bastırarak açıkta kalan boynuna öpücüklerini arka arkasına kondurdu Deryayı huylandırmayı başarmıştı.
Deryanın uykusu tamamen dağılırken "Ken...Kendal," dedi. Güne kocasının öpücükleri ile başlamak çok güzeldi.
"Günaydın delalim"
Derya kocasına dönerek gülümsedi.
"Günaydın yine erkencisin kocacım"
Kendal aşkla karısının gözünün üzerine düşen saçını geri çekti.
"Yanımda böyle bir güzellik varken uyumak ziyan geliyor delalim"
Deryanın yanakları sabah sabah yine kızarırken Kendal karısının yanağını okşadı.
"Saat kaç Kendal?"
"On delalim"
"Yine çok uyumuşum"
"Çok yorulduk delalim"
Çok yorulmuş olsalar da sonuna kadar değmişti. Kendal kendisini çok enerjik hissederek Deryayı kollarının arasından bırakmıyordu üzerine doğru uzanarak küçük buseleri karısının yüzünün her köşesine sonrada dudaklarına kondururken Derya Kendal'ın oyununa ayak uydurmaya çalışıyordu.
"Kahvaltımızı yapalım sonrada toparlanırız delalim"
Derya buna itiraz etmedi.
"İzin ver öyleyse ben hazırlanayım"
Derya Kendal'ın kolları arasında olduğundan Kendal serbest bırakmadığı sürece yataktan çıkmasının imkanı yoktu.
"İzin verdim öyleyse"
Kendal kollarını serbest bırakıp Derya'nın üzerinde çekilince Derya hemen yataktan çıkarak banyoya girdi.
Kendal ise Derya odada ki banyoyu kullanırken yatın ortak kullanım için bulunan banyoya geçerek daha fazla vakit kaybetmemek için çabucak hazırlanmış Deryayı rahatça hazırlanabilmesi için güvertede beklemeye karar vererek üst kata çıkmıştı.
Derya bugün dönecekleri için uçakta rahat edebileceği kolları şifon beyaz renk uzun bir elbise giymişti. Tamamen hazır olduğunda üst kata çıkarken Kendal Deryayı görür görmez gözleri ışıldamış "Kuğu gibi olmuşsun delalim" demişti.
Deryanın yanakları al al olunca Kendal fırsatı kaçırmayarak masum bir öpücük kondurmuştu.
"Beyaza da en çok kırmızı yakışırdı zaten" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutlara Esir Olduk
Romance-Bu bir Güneydoğu Anadolu hikayesidir. Bir rüzgar eser kıyıdan, sönmez ateşin Bir ağıt kopar yüreklerden, kimse duymaz. Bir gözyaşı akar derinden, kimse silmez Bir çilen vardır çekilecek, kimse ortak olmaz Bir yalnızlık vardır, hiç gitmeyen Birde...