Keyifli Okumalar :)
Islak hamburgerlerini yiyip karınlarını doyurduktan sonra Gülsüm'ün trambolin ve çarpışan arabalara da binmek isteyince oyun parkına geçiş yaparak eğlenmeye kaldıkları yerden devam etmişlerdi. Avm içerisinde anons yapılıp kapanacağı saat belirtilene kadar oyun parkından çıkmamışlardı. Gülsüm o kadar çok yorulmuştu ki yürüyecek hali kalmayınca Kendal küçük kızı kucağına almış Gülsüm hemen başını omzuna yaslamıştı. Gözleri kapandı kapanacak durumdaydı uyumamak için direnç gösteriyordu.
Avm'den ayrılıp arabaya geçtiklerinde Derya Gülsüm'ün uyumaması için devamlı sorular sormuştu. Birçok oyuncakla oynamış üstelik terlemişti o yüzden otele gidince Gülsüm'ü yıkamadan uyumasını istemediği için uyumasını engellemeye çalışıyordu. Neyse ki yakın olan otele gelmeleri kısa sürmüştü.
Uykusu iyice artan Gülsüm mızıldanmaya başlayınca Derya yeğenini güzel sözlerle sakinleştirmiş banyo yapması konusunda ikna edebilmişti. Kısa bir duş sonrası Gülsüm yatağa girer girmez uyumuştu.
"Delalim Gülsüm uyudu galiba"
Derya yeğeninin üzerini örttükten sonra Kendal'a döndü. Kendal sırtını duvara yaslamış kollarını birleştirmiş Deryaya bakıyordu.
"Uyudu Kendal uyumayıp da napsın çok yoruldu"
"Bizde yorulduk delalim bizde uyusak ya"
Derya Kendal'a kaçamak bir bakış atarak dudaklarını dişledi.
"Kendal ben bu gece Gülsüm'ün yanında yatacağım gece tuvaleti gelip uyanabilir beni göremezse korkar"
"Yani diyorsun ki bana yatak sana zehir olsun bütün gece uyuma dön dur yatağında"
Derya irice açtığı gözleriyle kocasına baktı.
"Kendal saçmalama lütfen neden öyle bir şey diyeyim farkındaysan birbirimizde çokta uzakta yatmayacağız bir gecelik sadece yeğenimin korkmasını istemiyorum sadece yoksa senden ayrı yatmam bunu biliyor olman gerekir"
Kendal duvardan ayrılarak yavaş yavaş Deryaya yaklaştı. Sessiz konuştukları için ortam daha da romantikleşiyordu.
Kendal Deryanın beline kollarını dolayarak kendine yapıştırdığında Derya ellerini kocasının göğsüne koyarak başını kaldırdı. Kendal başını eğerken Deryaya doğru ikisi de nefeslerini tutmuştu.
"Beni ikna etmen gerek ikna etmek içinde iyi geceler öpücüğü verebilirsin"
Derya gözlerini kırpıştırıp kırpıştırıp açtı. Evliliklerinde sekiz ayda sekiz yıllık yol kat etmişlerdi resmen evliliklerinin başında da birbirlerinden uzak değillerdi ama şimdi ki gibi de değillerdi.
"Kendal sen her şeyi fırsata çevirir oldun"
"Karım güzel napayım kalbi kalbimi fethetti."
Deryanın Kendal'ın sol tarafında ki göğsünün üzerinde duran eli biraz daha aşağıya kalbine doğru kaydı.
"Asıl senin kalbinin benim kalbime neler yaptığından hiç haberin yok" dedi iç çekerek.
Kendal'ın dudakları muzırca kıvrıldı. Abajurun ışığı gözlerinin içine batıyordu ve Derya kocasının gözlerinin aşkla parladığını görebiliyordu.
"Göstermek ister misin bende görmüş olurum böylelikle" dedi.
Deryanın elleri yukarı tırmanarak Kendal'ın boynuna dolandı. Kendal'ın boynunu biraz daha kendisine doğru eğerken parmak uçlarından yükselerek dudaklarını birleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutlara Esir Olduk
Romance-Bu bir Güneydoğu Anadolu hikayesidir. Bir rüzgar eser kıyıdan, sönmez ateşin Bir ağıt kopar yüreklerden, kimse duymaz. Bir gözyaşı akar derinden, kimse silmez Bir çilen vardır çekilecek, kimse ortak olmaz Bir yalnızlık vardır, hiç gitmeyen Birde...