Bir hafta içerisinde 4. bölüm vuhu!
Keyifli Okumalar :)
Almış olduğumuz hızla Yıldıza Basmayı UNUTMAYALIM! :)
Sabahın ilk ışıklarıyla konakta hareketlilik başlamıştı. Derya kahvaltıdan sonra Kendal'ı işe uğurlarken bedeninde ki tatlı yorgunluğu yok saydı. Asuman'ı arayarak dünkü filmden dolayı fırçalamayı planlarken Asuman Derya'dan önce davranmıştı.
Derya telefonu açar açmaz ise Asuman muzipliği eline almıştı.
"Günaydın gelin ağamız sabahı şerifleriniz hayır olsun geceniz nasıl geçti?" diye sordu.
Derya'nın yanakları Asuman'ın imasıyla kızarırken "Bilerek yaptın değil mi?" dedi.
"Elbette bilerek yaptım filmin sonunu getirebildiniz mi acaba biz Said'le bitiremedik"
Asuman kıkırdarken Derya Asuman'ın açık sözlülüğü ile gözleri irileşti.
Bu kız hangi ara bu kadar fena olmuştu.
Asuman hız kesmeden Derya'yı utandırmaya devam etti.
"Gerçi sizin pek filme ihtiyacınız yok ama ateş almanıza yardımcı olmuştur"
Derya "Asuman!" diyerek cırladığında Asuman amacına ulaşarak daha fazla kıkırdadı.
"Öptüm say gelin ağam görüşürüz" diyerek çat diye telefonu kapatarak Derya'nın hışmından kurtuldu.
Derya kulağından telefonu indirirken derin bir nefes aldı. Bundan sonra Asuman'dan öneri ve fikir almasa iyi olacaktı. Zira kuzeninin aklı sürekli başka çalışır olmuştu. Fena da olmamıştı gerçi ama Derya yine de her şeyi gizli seviyordu.
"Gelin ağam,"
Derya korkuyla yerinden sıçrarken elini kalbine koyarak arkasına döndü.
Heval tedirgin gözlerle Derya'ya bakıyordu.
"Sizi korkuttum mu affedersiniz"
Derya aldığı hızlı nefesleri düzene koymaya çalışırken Heval'i rahatlatmak için "Önemli değil" dedi. "Bir an boş bulundum"
Heval kendini açıklama isteği ile "Ben soğukta neden dikildiğinizi merak ettim o yüzden sizi görünce bir ihtiyacınız olabileceğini düşünerek size seslendim" diyerek ifade etti.
Derya tebessüm ederken telefonunu kalın hırkasının cebine koydu.
"Telefonla konuşuyordum şimdi kapattım siz naptınız mutfakta bir ihtiyacınız var mı?"
Heval gülümserken "Sağ olun gelin ağam biz her şeyi hallettik eğer müsaadeniz olursa odanızı temizleyelim" diye sordu. Derya üşüdüğü için hırkasına iyice sarılırken Heval'i geri çevirdi.
"Diğer odaları temizleye bilirsiniz odamın temizliğini ben hallediyorum"
Heval'in kaşları şaşkınca havalanırken "Ama hamilesiniz" dedi.
"Benimde hareket etmem gerekiyor sürekli oturamam ya"
Derya vücudunun tembelleşip doğumunun zorlaşmasını istemediği için en azından odalarının temizliğini kendi yapmayı uygun buluyordu. Yatak odası ve banyoyu temizlemek fazla yormuyordu.
"Heval gelin ağamızı soğukta niye bekletirsin hasta edeceksin"
Zergül mutfak kapısından kızgın bir tonda kardeşine seslenirken Heval hemen ablasının daha fazla kızmaması için boynunun içi ucundan sarkan yazmasının uçlarını çekiştirerek "Bir şeye ihtiyacı olup olmadığını soruyordum abla," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutlara Esir Olduk
Romance-Bu bir Güneydoğu Anadolu hikayesidir. Bir rüzgar eser kıyıdan, sönmez ateşin Bir ağıt kopar yüreklerden, kimse duymaz. Bir gözyaşı akar derinden, kimse silmez Bir çilen vardır çekilecek, kimse ortak olmaz Bir yalnızlık vardır, hiç gitmeyen Birde...