84. Gündüzün Geceye

412 33 10
                                    

Keeeyifli Okumalar :)

Yıldıza Basmayı Unutmayınız! :)

Derya gözlerini hastanede araladığında tavana çarpan gözleriyle yaşananlar aklına üşüşmeye başlamıştı.

"Delalim,"

Derya elinde ki sıcaklıkla başını yan tarafa çevirdi. Kendal'ı görmesiyle gözleri hemencecik sulanmıştı. Avcunun içinde olan Kendal'ın elini sıkarak "Bebeğimiz iyi mi?" diye sordu.

Kendal şefkatle Deryanın saçlarını okşayıp alnından öptü.

"İkinizde çok iyisiniz delalim endişelenme lütfen,"

Derya gözlerine dolan yaşları tutmaya çalışsa da akmalarını engelleyememişti. Kendal incitmeden o yaşları sildi.

"Ağlama delalim her şey yoluna girecek"

"Kendal özür dilerim engelleyemedim"

"Senin yapabileceğin bir şey yoktu delalim karnımızda bebeğimiz varken"

Kendal'ın gözlerinde gördüğü anlayış Derya'yı rahatlatmak yerine bu sefer karşısında küçülmesine neden oluyordu.

"Seni zayıflatıyorum Kendal sürekli sana yük oluyorum yine panikledim ve sen kim bilir nerede olman gerekirken benim yanımdasın"

"Şişşttt..."

Kendal parmağını Deryanın dudağına bastırdı.

"Sen ve bebeğimiz her zaman benim önceliğimsiniz Derya siz benim ailemsiniz her zaman gülemeyeceğiz buna benzer belki çözmemiz gereken birçok sorun yaşayacağız ama bil ki ne olursa olsun benim yanına geleceğim yanında olacağım ilk kişi her zaman sen olacaksın"

Derya öyle üzgün bakıyordu ki Kendal'ın içi parçalanıyordu ve bu durum Behram'a daha çok sinirlenmesine sebep oluyordu.

"Bunu telafi edeceğim Kendal daha iyi bir ağa karısı olacağım"

"Sen zaten gördüğüm en iyi ağa karısısın senden başka kim annesi kendisine zarar vermişken kızının yanına gidip hislerine ve düşüncelerine önem verir ki? Ben senden bunu isterken gocunurken sen kabul etmekte hiç tereddüt yaşamadın"

"Bu durum sonucu değiştirmiyor Kendal orada olan varlığım Behram'ı engellemeye yetmedi"

"Behram yaralı üstelik saklanabileceği çok fazla yer yok kısa sürede bulacağız delalim bundan şüphen olmasın kendini daha fazla suçlama"

Bir süre bu Derya için pek mümkün değildi. Gözünün önünde Behram'ın Pejna'nın omzuna atıp götürüşü gitmiyordu. İkisi de bulunana kadar içinin rahatlamasına imkan yoktu.

"Bulunduklarında evlenmek zorunda kalacaklar Pejna'nın Behram'ı affetme ihtimali varsa bile bu ihtimal kalmadı artık"

Kendal derin bir nefes aldı. Derya öyle haklıydı ki... Deryanın içini kıyanda bu olmuştu. Olacaklar beyninde bir bir sıralandıkça yaşanacak kötü sahneler allak bullak olmasını neden olmuştu.

"Gün doğmadan neler doğar delalim sen bunları düşünme"

Düşünmemek çok zordu. İnsanların zorlaştırdığı hayatlar yüzünden tüm güzellikler biranda çirkinleşiyordu.

"Beni konağımıza götürür müsün?" diye sordu. Daha fazla Kendal'ı kendisi ile meşgul etmek istemiyordu.

Kendal Deryanın ne yapmaya çalıştığını anlayarak tebessüm etti. Yakınında ki butona basarak hemşireyi çağırdı. Gelen hemşire Deryanın serumunu çıkarması üzerine hastaneden çıkışlarını yaparak konağa geçtiler. Konakta birçok insanın olduğunu görmek Deryayı pek şaşırtmamıştı.

Bulutlara Esir OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin