Keyifli Okumalar :)
Yıldıza Basmayı Unutmayınız!
"Kendal sen ne zaman öğrendin?"
"Öğreneli çok uzun zaman olmadı delalim"
Akşam olmak üzereydi ama yine de Kendal Deryayı kolları arasından bırakmayarak giyinmesine izin vermiyordu.
"Kıbrıs'tan geldikten sonra öğrendim Rıfat yanıma gelip konuştu. Beni şaşırtan ise bunu senin biliyor olmandı ikisini görmüşsün bana dahi bir şey belli etmedin"
Deryanın yanakları kızarırken bakışlarını kaçırdı.
"İkisinin özeliydi Kendal anlatamazdım" dedi.
Kendal Derya'nın yanağını okşadı.
"Delalim bu konakta yaşayan girip çıkan herkes benim sorumluluğumda bilmem gerek ki hiçbir şey beni savunmasız yakalayamasın"
Derya kocasına hak vererek daha çok mahcup olurken "Özür dilerim saklamak istemezdim" dedi. "Ayşil, Said'in öğrenmesinden korkuyordu"
"Öğrenecek delalim bunun başka yolu yok diğer türlüsü Rıfat'ın delikanlılığına sığmaz"
Derya derin bir nefes aldı ama Kendal vermesine müsaade etmeyerek üzerinde yerini aldı. Derya daha ne olduğunu anlayamasa da Kendal bileklerini başının üzerinde birleştirmişti.
Dudaklarına kocasının dudakları değdiği anda her şey silindi. Ufacık temas Derya'nın tüm dünyasını tepetaklak etti.
"Şimdi söyle bakalım delalim Korhan'la Elizan'ı neden bana söylemedin?"
"Korhan vereceğin tepkiden korkuyordu Kendal bende sadece isim olarak biliyordum sevdiği kızın Yıldıray Ağa'nın kız kardeşi olduğundan haberim yoktu tıpkı senin gibi bugün öğrendim"
Kendal'ın tek kaşı havaya kalktı. Teni tenine sürttü. Derya dudaklarını dişlerken Kendal çoktan karısının boyun girintisine gömülmüştü.
"Sana dair sayamayacağım kadar çok iyi kilerim var"
Deryanın gözkapakları yarıya kadar inerken Kendal karısının kuytularında gezinmeye devam etti. Parmakları Deryanın kasığını okşarken tıpkı Derya gibi Kendal'ın da nefesleri sıklaşmıştı.
Göğsünün kavisinde parmakları bir hat çizdi. Aynı noktaları dili takip etti. Deryanın gözleri sımsıkı kapanırken dudaklarının arasından bastıramadığı inlemesi firar etti.
"Sen Deryasın ben sana denk gelmiş bir aşık"
Kendal'ın dudakları ah o uslanmaz dudakları Deryayı uçurtma misali gökyüzüne havalandıran dudakları...
"Ben kurak toprakların oğlu sen yağmurun kızı"
Kendal Derya'nın göğüs oluğunda nefeslenirken Deryanın gözleri usul usul açıldı.
"Sen hayatın sesi güneşin tadı"
Kendal Deryanın göğüs oluğundan başını kaldırarak tutku ve aşkın harmanlandığı gözleriyle Deryanın gözlerinin içine bakarak Deryanın sağ bacağını okşayarak beline doladı.
"Derinlerimdeki sızı kalbimin sahibi başımın tacı"
Deryanın mutluluktan göz pınarlarından şakaklarına doğru yaşlar akarken Kendal Deryanın içini doldurdu. Beli kavislenirken Deryanın gülümsemesi genişledi. Sol bacağını da kocasının beline kendi dolarken Kendal'ın tamamen içinde olmasını sağladı. Kendal Deryanın üzerine eğildi ve şakaklarındaki yaşları silerken gözlerine öpücüklerini kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutlara Esir Olduk
Romance-Bu bir Güneydoğu Anadolu hikayesidir. Bir rüzgar eser kıyıdan, sönmez ateşin Bir ağıt kopar yüreklerden, kimse duymaz. Bir gözyaşı akar derinden, kimse silmez Bir çilen vardır çekilecek, kimse ortak olmaz Bir yalnızlık vardır, hiç gitmeyen Birde...