Keyifli Okumalar :)
Uzun bir bölüm oldu. Kemal ve Hesna'ya uzun süre özel bölüm gelmeyecek tadını çıkarın :)
Yıldıza Basmayı Unutmayınız!
Derya ve Kendal'ın gidişi ile Kemal elinde çaydanlık ve tepside ki bardaklar ile solana geri dönmüştü. Sultan Hanım çayla birlikte Kemal'in tek başına döndüğünü gördüğünde şaşkınca "Oğul Kendal ve Derya nerededir?" diye sordu.
"Behram Ağa davet etmiş oraya gittiler daye sıkıntı yok merak etmeyesin"
Kemal dikkatle elindekileri bırakırken Sultan Hanımın da merakını yatıştırmıştı.
"Bizden sakladığın bir problem yoktur değil mi?"
Kemal çayları doldurarak Sultan Hanım'a cevap verdi.
"Yok daye rahat olasın"
"Bir problem olsa Kendal kendi giderdi Deryayı götürmezdi hanım"
"Doğru dersin Ağam"
Kemal ilk önce babasına sonra da dayesine çayını verdikten sonra kendi çayı ile köşesine geçti.
Dışarı çıkmayı planlamış olsa da ağabeyi ondan önce davranmıştı. Onların arkasından konaktan çıkması hem babasını hem de dayesini kuşkulandıracağı için uyumalarını bekleyecekti. Hesna'yı görmek için sabırsızlanıyordu.
Cebinden telefonunu çıkararak mesaj kutucuğuna "Seni görmeye geleceğim" yazarak gönderdi.
Saatlerdir fotoğraflarına bakmak yetmiyordu. Sabırsızlıkla mesajı beklerken Hesna'nın attığı mesajı hızlıca açtı.
"Uygun bir saat olmadığının bu saatte dışarı çıkmamım riskli olduğunun farkındasındır umarım."
Kemal'in dudakları kıvrıldı. En azından gelme ya da asla çıkamam görüşemeyiz dememişti.
"Seni görmek için can atıyorum seninle konuşmam anlatmam gereken şeyler var sizinkiler uyuyunca bana haber ver"
Çok mu hızlı olmuştu. Mesajı görünce Hesna'nın alacağı yüz ifadesi gözünün önünde canlanınca istemsizce gülümsemişti.
"Neye gülüyorsun ne var o telefonda söyle de bizde gülelim"
Kemal telefonu cebine sıkıştırırken "Hiç Ağa'm önemli bir şey değil," diyerekten gün içinde ki hiçlerini çoğaltırken Korhan gibi Kadir Ağa'nın gözünde dikkat çekmemek için babasının biten çay bardağını hemen doldurmuştu. Dayesinin de çayını tazelerken kendi ılımış olan çayını tek dikişte içmişti.
"Konuşacağımız şeyler olduğunu düşünmüyorum"
Hesna'nın inatlaşması Kemal için zor tahmin edilebilir bir şey değildi.
"Çok önemli"
Kemal Hesna'nın kayıtsız kalamayacağını biliyordu. Aralarında ki güçlü çekimi bir tek kendisi hissediyor olamazdı. Telefonunu cebine sıkıştırarak aklı birazcık yapacağı konuşma ile meşgul olmuştu. Daha önce bir sevgilisi olduğundan bahsetmiş olsa da detaylarını anlatma fırsatı olmamıştı. Hesna'nın köpüreceğine en çok da kırılacağına emindi. Kemal'i en çok endişelendirende buydu. Duyduklarından sonra Hesna'nın kırılacak olmasıydı.
Kemal sabırla babası ve dayesinin uyumasını gitmeye beklerken nihayet Kadir Ağa ve Sultan Hanım kendi odalarına çekilmişlerdi. Onların odaya gidişi ile koca konakta çıt çıkmazken bir müddet uyuduklarından emin olana kadar beklemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutlara Esir Olduk
Romance-Bu bir Güneydoğu Anadolu hikayesidir. Bir rüzgar eser kıyıdan, sönmez ateşin Bir ağıt kopar yüreklerden, kimse duymaz. Bir gözyaşı akar derinden, kimse silmez Bir çilen vardır çekilecek, kimse ortak olmaz Bir yalnızlık vardır, hiç gitmeyen Birde...