Keyifli Okumalar :)
Yıldıza Basmayı Unutmayınız!
"Delalim kararlı mısın?"
Derya ellerini karnının üzerinde birleştirdi. Çok istediği mucize gerçekleşmiş can parçası içinde filizlenmişti.
"Son kararım Kendal kimse bilmesin"
"Konaktakileri geçtim ablalarından saklayabilecek misin?"
Derya dudaklarını dişledi. Birçok kişi sonradan öğrendikleri için belki de bozulacaktı ama özellikle ailelerinin anlayış göstereceğine Derya emindi.
"Birkaç ay sadece" dedi. İçinde ki korku elinden gelse bebeği doğana kadar kimseye söylememesini söylüyordu. Lakin bu durum karnı şiştikçe fiziksel olarak mümkün olmayacaktı.
Kendal kemerini takarak başını salladı.
"Peki madem delalim sen nasıl istiyorsan öyle olacak. Deryanın karnının üzerinde ki elini uzanarak tutup elinin üstünü öptü.
"Birdik biz olduk şimdi bebeğimizle çok şükür aile olacağız"
Kendal'ın da Derya'nın da gözleri ışıl ışıl parlıyordu.
"Çok şükür Kendal,"
"Çok şükür delalim tatilin bize iyi geleceğini biliyordum üç kişi olarak döneceğimizden emindim"
Derya'nın yanakları kızardı. Kendal gülümseyerek arabayı çalıştırdı. Derya huşu içerisinde elleri karnında Kendal'ı seyrediyordu.
Bugün yaşananlar direncini kıran son nokta olmuştu. Kadınların sözleri kulağında çınladıkça halen tüyleri ürperiyordu. İki kadında bundan sonra görmek istemeyeceği türden insanlardı. Kalplerinde ki hasetlik Deryayı alt üst etmişti ama ona rağmen çok güzel bir gelişmeye de vesile olmuştu. Eğer bugün hastaneye gelmeselerdi hamile olduğunu belki de kendinde ki değişimleri fark edene kadar öğrenemeyecekti.
"Kendal,"
"Söyle delalim,"
Kendal yoldan gözünü ayırmasa da Deryanın sesindeki titreklik dikkatini çekmişti.
"Sen benden vazgeçmeyi hiç düşündün mü?"
Kendal afallayarak şaşkınlık içinde Deryaya baktı. Gözleri ışıldıyordu lakin gözlerinin gerisinde ki hüzün perdesini görmemek içten bile değildi.
"O nasıl söz delalim böyle bir şeyi düşünmem mümkün mü?"
Derya dudaklarını dişledi. Soracağı soru içini kemirdiğinden bakışlarını kaçırdı.
"Peki eğer bebeğimiz olmasaydı benim üzerime gül koklar mıydın?"
Araba yavaşça durdu. Kendal kemerini çözerken Derya eğdiği başını kaldırdı. Kendal'ın ellerini yüzünde hissetmesi gecikmedi. Baş parmağı titreyen dudağını okşadı. Kalbinden gözlerine yansıyan sevgi parmaklarından Deryanın tenine aktı.
"Benim bir tek çiçeğim var oda sensin bir tek kalbim var oda senin gözümün gördüğü kalbime dokunan ilk kadınım,"
Deryanın gözlerinden birer yaş aktı. Kendal Deryanın alnına öpücüğünü kondurarak alınlarını birleştirdi.
"Sarıldığımda tamamlandığım gülünce aydınlandığım sevdikçe yaşadığım yaşadıkça sevdiğim gördükçe mutlu olduğum mutlu oldukça görmek istediğim kadınım bir tek sen bir tek sen"
Derya gözlerinden akan mutluluk yaşlarıyla tebessüm etti. Zaten emindi. Hiç şüphesi yoktu kalbindeki sevinçle karnında büyüteceği bebeğinin babasına sımsıkı sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutlara Esir Olduk
Romance-Bu bir Güneydoğu Anadolu hikayesidir. Bir rüzgar eser kıyıdan, sönmez ateşin Bir ağıt kopar yüreklerden, kimse duymaz. Bir gözyaşı akar derinden, kimse silmez Bir çilen vardır çekilecek, kimse ortak olmaz Bir yalnızlık vardır, hiç gitmeyen Birde...