64. Sıcak I +18

746 43 2
                                    

Şehir dışından ailem geldi. Kızımın doğum günüydü. Kayınvalidem ameliyat oldu. Bu yüzden bölüm düzeni biraz aksadı. Tek bölüm olarak paylaşmayı düşündüğüm bölümün yarısını yazabildiğim için daha fazla beklememeniz açısından bu bölümü paylaşıyorum. 

Yıldıza Basmayı Unutmayınız!

Keyifli Okumalar :)

"ALLAH be ALLAHHHH oldu be oldu sonunda oldu ALLAHHHHH"

Korhan'ın tüm konağı inleten sesiyle bağırdığında Kendal ve Derya aynı anda yerlerinden fırladılar. Ne olduğunu anlayamazken yataklarından çıktılar.

"Oldu oldu çok güzel oldu"

"Kendal sen koş bak ne oluyor üzerimi değiştirip geliyorum hemen"

"Tamam delalim"

Kendal odadan çıkarken Derya dolaptan ilk eline gelen elbisesini giyerek apar topar Kendal'ın arkasından odadan çıktı. Ne olduğunu deli gibi merak ederken Korhan'ın avlunun ortasında göbek atarken görünce şaşkınlık içinde kaldı.

"Jınbira jınbira canım jınbira"

"Höst ulan lafını bil"

Derya'nın yanakları kızarırken Korhan sırıtmaya devam ediyordu.

"Ne kadar istersen kız ağabey bugün mutluluğumu hiçbir şey engelleyemez"

"Ah deli oğlan ne oluyor sabah sabah"

Kadir Ağa ve Sultan Hanım odalarından peş peşe çıkarak merdivenleri inmeye başladılar. Karan ise çoktan kalkmış Korhan'ın deli hallerini sessizce kollarını birleştirerek izliyordu.

"Kendal ne oluyor gerçekten de Korhan'ın neyi var?"

Korhan sürekli zılgıt çalarak oynamaya devam ediyordu.

"Kendisinden duy delalim"

Kadir ağa bastonunu yere vurarak "Oğul bu halinin sebebi nedir?" diye sordu.

"Tıp Fakültesini kazandım baba oldu ona seviniyorum bu kadar"

Korhan tüm merakları ortadan kaldırırken Derya'nın yüzünde sabah güneşini kıskandıracak bir gülümseme oluştu. Kendal iç çekerek Deryanın gülümsemesine bakıp kaldı.

Sultan Hanım ellerini yukarı kaldırırken "Şükür ALLAH'IM" diyerek elini yüzüne sürdü.

"Hayırlı olsun Korhan çok sevindim"

"Sağ ol Jinbira"

"Karan sen nereyi kazandın oğul niye konuşmazsın?"

Karan kollarını çözerek duruşunu babasının karşısında düzeltti. Korhan, Karan'a fırsat vermeden konuştu.

"Onunki benimki kadar havalı değil baba işletme okuyacak"

Karan Korhan'a kızgın bir bakış atarken Sultan Hanım iki oğlunu da kucakladı.

"Büyüdünüz koca adam oldunuz maşallah" dedi.

"Dur dur ana Kenan ağabeyimi arayalım o nereyi kazanmış öğrenelim"

Korhan cebinden telefonunu çıkarırken ikinci bir merak dalgası tüm aileyi sarmıştı. Sonucu en çok merak edenler Kadir Ağa ve Kendal'dı.

Herkesin gözü Korhan'ın üzerindeydi. Korhan ailesinin duyamayacağı şekilde Kenan ile kısa bir konuşma yapıp kapatırken yüzünden ise hiçbir şey okunmuyordu. Kadir Ağa ikinci kez bastonunu yere vurdu.

"Söylesene oğul neden susuyorsun Kenan'ın sonucu nasıl gelmiş?"

Kenan'ın verdiği sözü tutup tutmadığı Korhan'ın iki dudağı arasında saklıydı.

Bulutlara Esir OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin