Derya ve Kendal Kıbrıs tatilleri iki bölümden oluşacaktır.
Yıldıza basmayı unutmayınız! :)
Keyifli Okumalar :)
Kıbrıs 1.Kısım
Derya Kıbrıs'a ayak bastığında heyecandan ayakları titriyordu. Günler öncesinden Kıbrıs hakkında birçok araştırma yaparken şimdi o araştırdığı yerleri bizzat görecek olmanın heyecanı dört tarafını sarmıştı.
"Kendal otele mi gidiyoruz?"
"Otele gitmiyoruz delalim"
Derya şaşkınca taksinin camından manzarayı izlemeyi bırakıp Kendal'a döndü. Taksiye binmeden önce Kendal şoför ile gidecekleri yer hakkında konuştukları için Derya duyamamıştı.
"Nereye gidiyoruz öyleyse?"
"Sahil kenarında villalar var villa kiraladım"
Derya'nın Kendal'ın neden böyle bir seçim yaptığına dair çok net fikirleri vardı ama fikirleri kendine saklayarak camdan manzarayı izlemeye devam etti. Hava çok sıcaktı Derya saçlarını salık bıraktığı için terden boynuna yapışmıştı.
Kendal bunu fark ederek "Delalim saçlarını topla istersen daha fazla seni rahatsız etmesin" dedi.
Derya Kendal'a hak verirken bileğinde ki lastik toka ile hemen saçlarını toplamıştı.
Kendal'ın kiralamış olduğu villaya geldiklerinde Derya çevreye hayran kalmıştı.
"Kendal burası çok güzel"
Dışı tamamen beyaz boyalı eve girerken Derya'nın bir gözü hala dışarıda ki manzaradaydı. Evin içi de dışı gibi aynı beyazken dışarının sıcaklığına tezat tavanda ki fan açık olduğu için hoş bir serinlik sağlamış nefes aldırmıştı.
"Bu bölge sakin ev sayısı az rahatça tatilimizi yapabileceğiz delalim"
Kendal çapkınca gülümsediğinde Derya yanakları kızararak hemen üst katın merdivenlerini tırmanmaya başladı. Kendal valiz ile birlikte Derya'nın arkasından üst kata çıkarken Derya çoktan yatak odasını bulmuş arkadan Kendal'ın geldiğini bildiği için kapıyı açık bıraktı. Krem rengi yatak odası takımı döşenmişti odaya Derya mobilyaları çok beğenirken odanın balkonuna çıkabilmek için sürgülü kapıyı açarak balkona çıkmıştı. Güneş tamamen yüzüne vururken gözlerini kısarak inatla denizi seyretti.
Kendal Derya'nın beline sarılırken boynuna sesli bir öpücük kondurmuştu.
"Beğendin mi delalim?"
"Beğenmek ne kelime bayıldım Kendal"
"Daha göreceğimiz çok yer var biraz dinlenelim Girne limanına güneşin batışını izlemeye gideceğiz"
Derya Kendal'a dönerken "Gerçekten mi?" dedi sevinçle.
Kendal göz kırparak "Gerçekten" dedi.
Deryanın belinden ellerini çekerken karısının ince zarif elini tuttu.
"Hadi gel bir duş alalım"
Deryanın tüm bedenini sıcak basarken "Beraber mi?" diye bocalayarak sordu. Yabancı bir evde heyecandan ayak parmakları kıvrılmıştı.
"Beraber olmasın mı?"
Kendal karısıyla uğraşmaya bayılırken "Yor...gunuz ya ondan" diyerek Derya daha çok bocaladı.
Kendal Deryanın bocalayışına daha fazla dayanamayıp kahkahasını saklamazken Derya kaşlarını çatarak terleyen elini Kendalın elinden çekip eteğine sürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutlara Esir Olduk
Romance-Bu bir Güneydoğu Anadolu hikayesidir. Bir rüzgar eser kıyıdan, sönmez ateşin Bir ağıt kopar yüreklerden, kimse duymaz. Bir gözyaşı akar derinden, kimse silmez Bir çilen vardır çekilecek, kimse ortak olmaz Bir yalnızlık vardır, hiç gitmeyen Birde...