Uzun bir bölüm oldu keyifle okuyun yorum ve beğeni yapmayı unutmzyınız! :)
Yeni bir güne huzurla uyunmak ne büyük nimetti. Uyanır uyanmaz en sevdiğini görmek kokusunu solumak nefesini yüzünde hissetmek...
Deryanın yüzünü tebessümü kaplamıştı. Kendal burnunun ucunda uyuyordu. Yine üstü örtülü değildi ve kolları arasında sarmalanmıştı. Derya gece uyumamak Kendal'ı beklemek için çok direnmiş ama sonrasında dayanamayarak uyuyup kalmıştı.
Derya yeni bir sabaha güzel bir şekilde uyanmıştı. Fakat dayanamadığı sıkışıklık durumu vardı ve Kendal'ın kolları arasından çıkmak zorunda kalmıştı. Kendal hoşnutsuzluk içinde mırıldanmış ama uyumaya devam etmişti. Derya banyoya sessizce geçmiş ve yine sessizce geri dönmüştü. Saati kontrol ederek henüz çok erken olduğunu fark etti. Saat yediydi. Kendal'ın Yıldıray ağanın yanına gideceğini biliyor olsa da biraz daha uyumasında sakınca yoktu.
Dolaptan bej rengi yakası ipli nakış işlemeli truvakar kol beli lastikli salaş dizlerinin altında biten elbisesini çıkararak üzerini değiştirdi. Kendal'ın üzerine ince pikeyi örterek odadan sessizce çıktı.
Çok susamıştı mutfağa ilerleyerek içeriye girdi ve gördüğü ile donup kalırken gözlerini kapatarak çığlığı bastı. Tanımadığı iki yabancı mutfaklarında öpüşüyordu.
Rafaella ve Andrea Derya'nın çığlığı ile ayrılırken yatağından fırlayan Kendal komedinin çekmecesinde ki silahını alarak odadan apar topar çıkmıştı. Yüreğine çöken korku nefesini kesse de ayaklarına güç vermişti.
Andrea'nın iri yarı bedeni Deryayı çok ürkütmüş yanında ki kadının kim olduğuna bile dönüp bakamamıştı. Kendal koşarak elinde silahı ile gelirken Derya korkuyla kendini mutfaktan avluya atmıştı. Onun kocası da boylu poslu endamlıydı tamam ama bu başka bir şeydi.
Derya'nın ardından Rafaella ve Andrea'da mutfaktan avluya çıkmıştı. Rafaella ve Andrea kendilerini ifade edecek fırsat bulamazken Kendal yaklaşmış Deryayı gözleriyle tararken bir şeyi olmadığından emin olunca arkasına alarak silahını Andrea'ya doğrulttu.
"Sizde kimsiniz?" diye kükredi. Kendal'ın silah çekmesiyle bu sefer çığlığı basan Rafaella oldu. Andrea hemencecik Rafaella'yı iri bedeninin ardına sakladı. Kendal'dan aşağı kalmayan bir sertlikle kaşları çatılmıştı. İtalyanca bir şeyler söyledi ama ne Kendal nede Derya onu anladı.
"Non siamo il nemico"(Biz düşman değiliz)
Derya Kendal'ın silah çekmesiyle tir tir titremeye başlarken elleriyle karnını sarmıştı. Kendal'ın silahı ateşlemesinden ödü kopuyor korkusu devamlı olarak büyüyordu.
Kemal'de paldır küldür merdivenlerden inerken korktuğunun başına gelmesiyle hayıflanıyordu. Her şeyi ağabeyine özetleyemeden olanlar olmuştu. "Ağabey dur" diye seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutlara Esir Olduk
Romance-Bu bir Güneydoğu Anadolu hikayesidir. Bir rüzgar eser kıyıdan, sönmez ateşin Bir ağıt kopar yüreklerden, kimse duymaz. Bir gözyaşı akar derinden, kimse silmez Bir çilen vardır çekilecek, kimse ortak olmaz Bir yalnızlık vardır, hiç gitmeyen Birde...