Pazar günü evime döndüm ve hemen bölümü yazdım keyifli okumalar :)
Yıldıza basmayı lütfen unutmayınız! :)
"Kendal artık surat asmasan mı?"
Günler olmuştu ama Kendal Deryanın yaptığı havuçlu kekin tribini hala atmaktaydı. Keki Korhan'a zehir etmiş patlayana kadar yemiş sabaha kadar hazımsızlıktan uyuyamamıştı. Yine de keki başkasına kaptırmadığı için halinden şikayetçi değildi.
"Sen asıl suratı o keki benim dışımda birine daha yaparsan o zaman göreceksin delalim"
Derya katladığı çamaşırları bırakarak ellerini beline koydu.
"Kendal Korhan senin kardeşin"
"Olabilir"
Derya pes ederek ellerini belinden indirdi ve yatağın üzerinde ki çorapları toplayarak çekmeceye bıraktı.
Kendal bir haftadır Deryanın Korhan istedi diye yaptığı keki unutmamıştı. Unutacağa da benzemiyordu.
"Kendal sen biraz kindar mı oldun bana mı öyle geliyor?"
"Söz konusu sen ve yaptıkların olunca paylaşamadığım için kindarlaşmış olabilirim"
Derya'nın Kendal'ın açık itirafı karşısında ağzı açık kalırken "Ne yapmamı istiyorsun?" diye sordu.
"Bugün sana bir kargo gelecek delalim bu gece benim için hazırlanırsan seni affedebilirim"
Deryanın reglisi dün itibari ile bitmişti Kendal'ın yaptığı açık imayla eli doğum günü hediyesi olarak aldığı kolyeye giderken "Kendal sen bana bir şey mi aldın?" diye sordu.
Kendal Derya'nın yanına yaklaşarak yanağına bir öpücük kondurdu.
"Senin için mi benim için mi o tartışılır"
Derya şaşkınca "O nasıl oluyor?" derken Kendal muzipçe gülümsemişti.
"Gelince görürsün senden başka birinin açmamasına dikkat et bence"
Derya'nın Kendal'ın ne aldığına dair aklı karışırken gelecek olan kargonun merakına düşmüştü.
"Ben çıkıyorum delalim Yıldıray ile buluşacağım çiftliği büyütmek istiyor çiftliğin yanında ki boş araziyi almak istiyor ama sahibi satmıyormuş birde gidip beraber konuşacağız"
"Tamam Kendal dikkat et kendine"
"Tamam delalim sende"
Kendal bir kez daha Derya'nın yanağına öpücük kondurup odadan çıkmıştı. Derya banyoya geçerek orayı da temizledikten sonra odadan çıkarak mutfağa geçti. Bugün yeğenleri ile birlikte Suna ablası gelecekti. Derya Kendal'ı bir kez daha kızdırmamak için havuçlu kek yerine başka bir kek yapmaya karar verdi. Çikolatalı kek en iyi seçenekti Gülsüm'ün çok sevdiğini Suna ablasından daha önceden öğrenmişti.
Mutfak boştu Derya malzemeleri çıkararak keki yapmaya başladı.
"Kolay gelsin gelin ağam"
Ümran içeriye girdiğinde Derya gülümseyerek "Sağ ol Ümran abla nasılsın?" diye sordu. Haftaya Kunter Ağa ve Ümran'ın nikahları kıyılacaktı. Deryanın birbirini seven iki insanın er ya da geç kavuşacağına olan inancı Kunter Ağa ve Ümran sayesinde daha çok artmıştı bu kadar geç olması üzücü olsa da Derya her şeye olumlu tarafından bakmaya çalışıyordu. Said en sonunda kabullenmiş annesinin babası ile evlenmesine izin vermişti.
"İyiyim gelin ağam yardıma ihtiyacın var mı?"
Derya tebessüm ederek keki çırpmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutlara Esir Olduk
Romance-Bu bir Güneydoğu Anadolu hikayesidir. Bir rüzgar eser kıyıdan, sönmez ateşin Bir ağıt kopar yüreklerden, kimse duymaz. Bir gözyaşı akar derinden, kimse silmez Bir çilen vardır çekilecek, kimse ortak olmaz Bir yalnızlık vardır, hiç gitmeyen Birde...