Keyifli Okumalar :)
Yıldıza Basmayı Unutmayınız! :)
Kendal odada ki tek olarak bulunan berjerde otururken elindeki dün gece Deryanın örmüş olduğu oyuncağı tutuyor baktıkça da sevimlice gülümsüyordu.
Bahçede ki telefonla konuşmalarından sonra Kendal sigarasını bitirmeden çöp kovasına atarak odaya çıkmış ve Deryaya sımsıkı sarılmıştı. Tüm yorgunluğu karısının kokusu ciğerlerine nüfus ettikçe buhar olup uçmuştu. Beraber duş alıp pijamaları ile yataklarına uzanmışlar Kendal Deryanın saçlarını okşamaya başlamış ve defalarca rüyasını anlattırmıştı.
Kendal elbette durumun hassaslığından ötürü Urfa'ya gidebilmeleri için de hemen uçak biletlerini hazırlamıştı. Kurtuluş'un vurulması tüm planları alt üst ettiği gibi düzenlerinin de değişmesine neden olduğu için Kendal'ın Hakkı babanın ölüm yıl dönümü aklından çıkmıştı ve bu durum karşısında karısına karşı kendini epey mahcup hissederken buluvermişti.
Geç bir saatte uyudukları için uyanmaları da epey zor olmuştu. Kahvaltı saatini kaçırmışlardı uçaklarına henüz dört saat olduğu için yine de bir şeyler yiyebilmek için hala zamanları vardı.
Kendal'ın damarlarında dün gece kötü geçen toplantının öfkesi halen duruyordu sadece bunu Deryaya hissettirmemiş karısını sadece sabaha kadar güzel duygularla sarmalamıştı. Bu iş tahmin ettiğinden de daha çirkin bir hal aldığı için ona sunulan teklif Kendal'ın kalbini ağrıtmıştı.
İstihbarat için bir görev olabilirdi sadece ama Kendal o adam değildi. Hiç değildi. Bunu da kesin bir dille reddetmiş olması asla çirkinleşmeyeceğini net bir şekilde ortaya koymuştu.
Kendal aşkına sahip çıkan ve gölge düşürmeyen bir adamdı ve öylece kalacaktı. Onların hikayesinde üçüncü kişiler asla olmayacaktı. Kendal buna asla izin vermeyecekti. Düşüncesi dahi soğuk rüzgarlar estirirken midesini bulandırıyordu.
Urfa dönüşü Kendal istihbarat ile son kez masaya oturacak ve Said ile toplantı sonrası kurguladıkları planı sunacaktı. Kendal intikam alacaktı ama artık paravan şirketin yüzü olmaktan vazgeçmişti ve bu oyunu yıllar öncesinde görüştüğü ve sonrasında hiç görmediği birine bırakmaya karar vermişti.
Kartlar açıktı. Kendal'ın istediği intikamdı ama istihbaratın istediği bundan da öteydi.
Banyonun kapısı açılıp Derya çıktığında Kendal ayağa kalkarak kuzuyu berjere bıraktı. Derya yaklaştıkça mis gibi çiçek kokuları dört bir tarafını kuşattı.
Derya uçaktan iner inmez ilk mezarlığa uğrayacakları için ona uygun giyinmişti. Bej renginde kumaşı tok duran yakası bulunan beli lastikli ip kuşaklı balon kol eteği güpür detaylı uzun bir elbise giymişti.
Kendal Deryayı sevdiği kadar elbiselerini de çok seviyordu. Ne giyse yakışırdı belki ama Deryanın elbiseleri Derya ile bütünleşmişti. Üzerinde onun bir parçası gibi duruyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutlara Esir Olduk
Romance-Bu bir Güneydoğu Anadolu hikayesidir. Bir rüzgar eser kıyıdan, sönmez ateşin Bir ağıt kopar yüreklerden, kimse duymaz. Bir gözyaşı akar derinden, kimse silmez Bir çilen vardır çekilecek, kimse ortak olmaz Bir yalnızlık vardır, hiç gitmeyen Birde...