59. Mavi

502 34 2
                                    

Yazar'dan spoiler Derya ve Kendal'ın Kahraman'a kavuşmasına çok az kaldı :)

Bugün Teklifsiz Oyunlar içinde bölüm gelecektir. Eğer hala başlamadıysanız ona da göz atmalısınız.

Yıldıza basmayı unutmayınız!

Keyifli Okumalar :)

Hastanede tüm müdahalelere rağmen Nurcan Hanım'ın eşi Fevzi Bey kurtarılamamıştı.

Hastane koltuğuna çöküp kalmış olan Nurcan Hanıma Derya ellerinden tutarak gözyaşları ile ona eşlik ediyordu. Öyle sessiz akıyordu ki yaşları ölümü çok yakından tadan biri olarak Nurcan Hanım'ı çok iyi anlıyordu.

Nurcan Hanım'ın kızı ve damadı da perişan durumdalardı. Kendal Nurcan Hanım ve Derya ile ilgilenirken Kurtuluş ve Kemal ise onlar ile ilgileniyordu.

Ölümün acısı üstlerine çöken aile sabaha kadar hastaneden ayrılamamıştı. Ne Nurcan Hanım'ın nede kızının Almanya da ki oğluna haber verecek gücü olmadığından bu görevi Kendal üstlenmiş o arayıp kötü haberi vermişti. Daha sonra ise hastanede daha fazla kalarak yapacak bir şey olmadığından Nurcan Hanım'ı eve gitmeye zor bir şekilde ikna edebilmişlerdi.

Nurcan Hanım'ın sürekli tansiyonu düştüğü için Derya yabancısı olduğu bu evde yine de Nurcan Hanım için bir şeyler yapabilmek adına mutfağı karıştırarak malzemeleri bulmuş tarhana çorbası hazırlamıştı.

Nurcan Hanım tepsideki kasenin içindeki çorbayı görünce Deryaya minnetle gülümsemişti.

"Rahmetli çok severdi tarhanayı" dediğinde dudakları titremiş Nurcan Hanım'ın da kızının da gözünden yaşlar akmıştı. Derya ayakta duramayacağını anlayınca Nurcan Hanım'ın yanına oturdu. Nurcan Hanım'a çorbasını içmek için teşvik ederken o sırada Nurcan Hanım'ın da komşuları gelmiş kötü gününde aileyi yalnız bırakmamıştı.

Kadınların sayısı evde artmaya başlayınca Kendal, Kurtuluş, Kemal ve Nurcan Hanım'ın damadı evden çıkarak apartmanın bahçesine indiler.

Derya sevdiklerini kaybetmekten delicesine korkan biriydi ve bugün Nurcan Hanım'ın acısıyla kendisini hırpalarken ona destek olabilmek adına yanından hiç ayrılmamış kendisini ihmal etmiş, bütün gün hiçbir şey yemediği için başı dönmeye başlamıştı.

Bugünlük çoğu ziyaretçi evlerine dönmüş sadece çok yakınlar kalmıştı.

"Delalim bizde gidelim çok yoruldun biraz dinlen iyi gözükmüyorsun"

Derya başının döndüğünü Kendal'a belli etmemeye özen gösterse de pek başarılı olamıyordu. Sallanmaya başladığında Kendal büyük bir panikle hemen Deryayı tutmuş, Deryayı salona taşıyarak oturmasını sağlamıştı.

Nurcan Hanım hemen Deryanın yanına gelmişti. Gözlerinde ki yaş bütün gün hiç kurumamıştı.

"İyi misin kızım?"

Derya elini alnından çekerek indirdi. Kendal'a bakmaya çekiniyordu bütün gün bir şey yemediğini öğrenince fırçalayacağından emindi.

"İyiyim Nurcan abla başım döndü sadece"

"Ah yavrum yanımdan ayrılmamak için bütün gün bir şey yemedin tabi başın döner"

Kendal'ın kaşları çatılırken Derya dudaklarını dişledi.

"Kendal oğlum sen karını al evinize gidin hadi bir şeyler yesin sonra da dinlensin yalnız değilim ben"

Derya acısını yaşarken bile kendisini düşünen kadına sarıldı.

Bulutlara Esir OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin