77. Yaka Çiçeği

411 39 18
                                    

Keyifli Okumalar :)

Yıldıza Basmayı Unutmayınız! 

Derya konağa gelişlerinin ardından odaya geçmeleriyle hemen pembe orkidesinin yanına ilerlemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Derya konağa gelişlerinin ardından odaya geçmeleriyle hemen pembe orkidesinin yanına ilerlemişti. Yüzünde tebessümle yapraklarını okşadı. Neyse ki bıraktığı gibi duruyordu Aysar yokluğunda çok iyi bakmış gerekli tüm özeni göstermişti.

Derya konağı odasını dahi özlemişti. İçini kaplayan huzur bir yıl önce bu konakta yaşadıklarına yolculuk yapmasını engelliyordu. Her şey geride kalmıştı. Derya bir tek babasını unutmamıştı. Hiçbir zaman da unutmayacaktı.

Derya için ne kadar acı bir gün olsa da Kendal içinde bir o kadar zor bir gündü. Sabah yaşananlar aklında dönüp duruyordu. Deryayı bıraktıktan sonra istihbarat ile iletişime geçmiş tüm planlar Achraf Moretti'nin ölmesiyle iptal edilmişti. İntikamın ağırlığı omuzlarında kalmış olsa da Kendal'ın istediği bu değildi. Achraf Moretti'nin ölmüş olması Kendal'ı sevindirmiyordu bir kadın bir evlat katil olmuştu. Kendal onun kendi planları içerisinde yakalanıp ülkesinde yargılanıp cezasını çekmesini daha çok isterdi. Ama artık maalesef böyle bir şey mümkün değildi.

Kendal'ı en çok düşündüren ise Kemal'di. Bu durum en çok onu yıkmıştı ve toparlanması için zaman gerekiyordu. Kendal kardeşiyle bağının kopmasından endişeleniyordu. Küs ve dargın olmasını istemiyordu. Kendal bir ağabeyin yapması gerekeni yapmış ve Kemal'in canını korumuştu. Kemal'de bunu bir gün anlayacaktı.

"Kendal yemek yemek ister misin?"

Suna akşam yemeğine de kalmaları için ısrar etmiş olsa da Derya bugünün Kendal içinde zor olduğunu bilerek kabul etmeyerek konağa gelmişlerdi. Kendal'ın dinlenmesini ve birbirlerinde huzur bulmak istiyordu.

Kendal gömleğinin düğmelerini çözerek başını salladı.

"Canım istemiyor delalim,"

"Eminim ki bütün gün sende bir şey yemedin?"

Kendal yalan söylemeyerek itiraf etti.

"Yemedim delalim"

Derya çiçeğinin yanından ayrılarak Kendal'a yaklaştı. Düşünceli ifadesi Derya'yı üzüyordu.

"Odadan çıkmak istemiyorsan odaya getirmemi ister misin?"

Kendal ellerini Deryanın yüzüne yerleştirerek alnından öptü.

"Sadece uyumak istiyorum delalim çok yorgunum sende benim yanımda ol"

Derya anlayışla başını sallayarak "Tamam" dedi. "Sen uzan üzerimi değiştirip geleceğim,"

Kendal yatağa uzanırken Derya eşofmanlarını dolaptan alarak Kendal'ın kirlileri ile birlikte banyoya çekti. Onları kir sepetine atarak kendi üzerini değiştirip çıkardıklarını da kir sepetine atarak odaya geçti.

Bulutlara Esir OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin