Keyifli Okumalar :)
Yıldıza Basmayı Unutmayınız! :)
Pejna kendisi için ayrılan otel odasında tüm hazırlığı tamamlanmış otelin ön tarafına bakan camdan tülün arkasından dışarıyı izliyordu. Cadde çok kalabalık düğünün başlamasına az bir süre kala konuklar gelmeye devam ediyordu.
Odadan en son kız kardeşi Avjin çıkarken aşağı inip kalabalığa karışmadan önce biraz kendini dinlemek istemişti.
Üzerinde yıllar önceki gelinlik yoktu yıllar önceki düğünden daha güzel bir düğün tertip edilmişti. Değişmeyen tek şey gelin damat ve konuklardı. En hafif gelinliği seçmiş olsa da dünyanın en ağır gelinliğini taşıyor gibi yorgundu. Omuzlarında ki geçmişin yükü ne yöne dönse ona acıyla gülümsüyordu.
Kapı bir kez tıklatılıp açıldığında Pejna yavaşça arkasını döndü. Behram Pejna ile göz göze gelip gelinlikler içerisinde gördüğünde sertçe yutkundu. Yürüme eylemini unutmuş gibi kıpırdayamıyordu. Elini kapıdan çektiğinde kapı hafifçe kapandı. Behram dünyanın en güzel manzarasını seyrettiğine emindi. Pejna'yı ilk kez gelinliği ile görmek fazlasıyla heyecan katmış kalbini durma noktasına getirmişti.
Haftalar önce Pejna'nın Behram'ı vurduğu otelde kısa süre içerisinde kendi düğünlerini yapabilmek için gelin ve damat olmuşlardı.
"Öyle uzakta mı duracaksın?"
Pejna Behram'ın neden hareket etmeden kendisine bakıp kaldığını çözememişti. Pejna tavrı ve mimikleriyle bu evliliği gereklilikten yaptığını gizlemiyordu. Göz ucuyla Behram'a bakmış ve etkilenmemek için gözlerini kaçırmıştı. İçine giydiği lacivert gömlek ve yelekle beyaz ceketten oluşan damatlığı ile haddinden fazla yakışıklı görünüyordu. Kalbinin tekrar yenilmesinden ve yıkılmasından korkuyordu. Aynı şeyleri tekrardan yaşamayacağına dair kendine verdiği sözü tutmaya çalışıyordu.
Behram derin bir nefes alarak Pejna'ya doğru ilerledi. Kendisine bakmayan gözleri çevirebilmek için Pejna'nın ellerini tutarak üstlerini okşadı.
"Çok güzelsin,"
Behram duygularını dile getirmekte zorluk yaşıyordu.
Pejna içindeki isyanı bastıracak bir gelinlik seçmişti. Bugüne kadar hakkında hep konuşulmuştu. Kimi terk edilişini kimi namusunu Pejna son kez gelinliği ile hakkında konuşulanlara cevap vermek istemiş gelinliği konuşulsun istemişti.
"Seni neden görmemi istemediğini şimdi daha iyi anlıyorum bu görüntün ömür boyu aklımdan çıkmayacak,"
Gelinlik straplez ve üst bölümü tamamen dantelden oluşuyordu. Omuzdan düşük olan kolları gelinliğe dikiliydi. Eteği güpür detaylı sıkı topuz yapılmış saçları arasında ki duvağı ise sadeydi. Sade makyajı yokmuş gibi his uyandırıyordu. Behram'ın kahve gözleri göz alıcı şekilde parlıyordu. Pejna durgun ve düşünceliyken mesafesini de koruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutlara Esir Olduk
Roman d'amour-Bu bir Güneydoğu Anadolu hikayesidir. Bir rüzgar eser kıyıdan, sönmez ateşin Bir ağıt kopar yüreklerden, kimse duymaz. Bir gözyaşı akar derinden, kimse silmez Bir çilen vardır çekilecek, kimse ortak olmaz Bir yalnızlık vardır, hiç gitmeyen Birde...