Sınavlarımdan önceki son bölüm diyebilirim :) Tabi dayanamayıp yine bir şeyler yazmazsam bu bölümde artık zurnanın dırt dediği yere gelmiş bulunmaktayız. Keyifli Okumalar lütfen beğeni ve yorum yapınız artık ama yaaa :) Medyada ki şarkıyı bölüm sonunda dinleye bilirsiniz :)
2 Ay Sonra
Derya erken kalkmaya alışkın olsa da şu sıralar sabahları uyanmakta zorlanıyordu. Yatakta oturur pozisyona gelerek gözlerini ovuşturdu. Artık konağa alışmıştı evde ki herkes bu kadar sevgi dolu içten davranırken nasıl alışmasın ki...
Kocası bugünde kendisinden önce uyanmıştı. Banyodan gelen su sesiyle kocasının duşta olduğunu anlamıştı. Yatağı toparlayarak, bugün giyeceği kıyafetlerini çıkararak yatağın üzerine bıraktıktan sonra kocasının giyeceği takım elbiseyi dolaptan çıkararak dolabın kulpuna astı. Bir haftadır babasını görmüyordu. Bugün babasına gitmek için Kendal'dan izin alacaktı.
Kendal belinde havlusuyla banyodan çıktığında aynadan kocasının görüntüsünü gören Derya zorlukla yutkundu. Kendal ağır ağır karısına yaklaşıp belini kavrayarak Deryayı kendisine yasladı. Karısının saçlarını tek omzunda toplayarak açıkta kalan boynuna öpücük kondurdu. Bu öpücük Deryayı baştan aşağı titretmişti.
"Benim güzel karım uyanmış demek,"
"Hı hı,"
Kendal karısının tutuklu haline gülerken iki ay geçmesine rağmen hala yanakları kızaran karısını hayranlıkla süzdü. Karısını kendisine döndürerek dudaklarına dayanamayarak uzun uzun öpmüştü. Sabah öpücükleri ikili arasında her gün alışkanlık haline gelmişti. Kendal karısını öpmezse tüm gün işi rast gitmeyecekmiş gibi hissetmeye başlamıştı.
"Hadi sende hazırlan birlikte inelim,"
Derya kaçarcasına banyoya giderken, Kendal karısının arkasından sırıtıyordu. Ah bu kadın hayatına böyle ne güzelde girmişti. Kendal karısının çıkarmış olduğu takımı üzerine geçirirken, Deryada banyodan çıkarak üzerini giyinmeye başladı. Tabi kocasının kararan bakışları biran olsun üzerinden ayrılmazken penyesini ters giymişti. Kendal böyle her en üzerine atlayacak gibi bakarken nasılkarşısında giyinmek mümkün olabilirdi ki? Kendal dayanamayarak kahkaha atarken, Derya oflayarak üzerini düzeltmişti. Banyoda rahat rahat giyinmek varken kocası buna kesinlikle izin vermiyordu.
Kendal, Deryaya yaklaşarak karısının küçük burnuna öpücük kondurdu.
"Sevimli karım benim,"
Derya sanırım hep bu tabirde kalacaktı. Tamam buda güzeldi ama demeye bile utandığı ımmm.. Seksi... Öylede olmayı isterdi.
Aşağı inmek için odalarından çıkıp, merdivenin başına geldiklerinde Derya kocasının kolundan tutarak, durdurdu.
"Ne oldu?"
"Şey..."
Derya bazen haftada iki kere bazen haftada bir kere babasına gidiyordu. Bu kadar sık gittiği için Kendal'ın azarlamasından çekiniyordu. Kendal karısının çekinen haline bıyık altından gülerken ne isteyeceğini hemen anlamıştı.
"Babana istediğin zaman gidebilirsin delalamin,"
Deryanın gözleri mutlulukla parlarken, kocasının elini sımsıkı tuttu.
"Teşekkür ederim,"
Bazen bu karısı hiç laftan anlamıyordu.
"Bunun için bana teşekkür etme istediğin zaman babanı görmekte özgürsün istediği zaman babanda seni görmek için buraya gelmekte özgür,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutlara Esir Olduk
Romance-Bu bir Güneydoğu Anadolu hikayesidir. Bir rüzgar eser kıyıdan, sönmez ateşin Bir ağıt kopar yüreklerden, kimse duymaz. Bir gözyaşı akar derinden, kimse silmez Bir çilen vardır çekilecek, kimse ortak olmaz Bir yalnızlık vardır, hiç gitmeyen Birde...