99. Özel Bölüm Botan/Farah -Saklı- +18

526 33 40
                                    

Merhabalarrrr :)

İçime çok sinen bir Botan Farah bölümü oldu. Bölümü uzun tuttum yirmi bir sayfa umarım beğenirsiniz. İlk defa bir özel bölümde +18 kısımlara yer verdim. Hoşlanmayanlar o kısımları atlayabilir. 2. Bir Botan Farah özel bölümü isteğe bağlı gelebilir. Hemen gelmez onu baştan söyleyeyim de :)

Hatalarım varsa affola :)

Keyifli okumalar :)

Emeğe saygı lütfen! Yıldıza Basmayı Unutmayalım!

Kendal daha önce adımını atmadığı mekandan içeriye giriş yaptığında burnuna dolan alkol kokusuyla yüzü ister istemez buruşmuştu. Gözleriyle içeriyi taramış ve hemen aradığı kişiyi en köşede bulmuştu.

Yanına gelmek için hareketlenen garsonu el işareti ile durdurarak masaya doğru ilerledi. Masanın başında durduğunda Botan kolunu yanında ki boş sandalyeye yaslayarak alaycı ifadesiyle konuştu.

"Oooo Kendal ağa siz buraları bilir miydiniz gelir miydiniz?"

Kendal yüzünü buruşturarak Botan'ın karşısına oturdu.

"Yüzünü görmeye meraklı değilim Botan karıma dua etmelisin onu kıramadım"

Botan ciddiyetle gülümsedi.

"Hep karının dediğini mi yaparsın?"

Kendal Botan'a acıyarak baktı. Botan kaşlarını çatarak bu bakıştan rahatsız olduğunu belli etti.

"Bence sende biraz olsun karını dinleseydin buralara düşmezdin"

Botan tek dikişte rakısını içerken içki boğazını yakarak midesine indi. Yüreği ateş içindeydi bu acı yanında hiç kalıyordu.

"Bana öğüt vermeye mi geldin Kendal ağa?"

"Öğütlerimi dinleyecek misin Botan Ağa?"

"Bana," Botan kalbini göstererek işaret ve orta parmağı ile üzerine vurdu. "Yüreğime fayda sağlayacaksa dinleyeceğim"

"Aşıksın yüreğin kanıyor değil mi?"

Botan kadehini doldurdu.

"İt gibi aşığım ama ne fayda kaybettim."

"Sen kaybetmiş Farah'da bu durumda vazgeçmiş mi oluyor"

Botan'ın kederi yüzünden okunurken ne yapması gerektiğini hiç bilmediği belli oluyordu.

"Bak sevginin susmaya değil konuşmaya ihtiyacı vardır. Aşk'ı korkakça kazanamazsın aşk cesaret işidir"

Botan kadehini art arda yuvarladı.

"Aşk nasıl anlatılır ki?"

"Aşk, sevdiğin insanın gözlerinin içine bakarak anlatılır dokunarak anlatılır özleyerek, itiraf ederek anlatılır"

"Ben bunların hiçbirini yapmadım"

Kendal için bunu anlamak zor değildi.

"Savaşmadan kaybettin yani"

Botan kadehinde ki son yudumunu içerek masaya sertçe koydu.

"Evliliğini kurtar Botan aşireti sizin hakkınızda karar almak için karşımda görmek istemiyorum susmak çare değildir. Kalbindekileri sen biliyorsun dilinden dökülmediği sürece karşında ki bilemez"

Botan'ın başı şiddetle ağrımaya başlarken Farah'ın sık sık söylediği türkü çalmaya başladığında ağlayacak kadar kötü olduğunu hissetmişti.

Bulutlara Esir OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin