34. - Ev - +18

1.9K 69 0
                                    

Keyifli Okumalar :) 

Derya güne gözlerini büyük bir huzurla aralamıştı. Yanaklarına tatlı bir kızıllık yayılırken kocasının göğsünden başını kaldırarak uyuyan kocasını seyretmeye başladı. Kendal ona çok güzel bir gece yaşatmıştı. Sanki ikisi de birbirlerine ilk kez dokunuyormuş gibi bir ürkeklikle başta kocası yaklaşmış olsa da iki ay beklemelerine değecek bir gece yaşamışlardı.

Kendal'ı öpmek isteyen dudaklarını birbirine bastırarak Kendal'ın kolları arasından zorlukla sıyrılıp parmak uçlarında ilerleyerek banyoya girdi. İhtiyaçlarını giderdikten sonra yine aynı şekilde parmak uçlarında odaya döndü. Üzerine günlük her zaman giydiği çiçekli elbiselerinden giyerek saçlarını salık bırakıp bir eline telefonunu bir eline terliklerini alarak odadan çıktı. Kapıyı sessizce kapatırken Kendal'ı uyandırmadan odadan çıkabildiği için derin bir nefes koy verdi.

Terliklerini merdivenlerin başına gelince giyerek rehberden Nurcan Hanım'ı arayıp bugünlük kadına izin vermişti. Kendal'a kendi elleriyle kahvaltı hazırlamak istiyordu. Üstelik bütün gün hülyalı bir şekilde dolaşacağından emin olduğu için Nurcan Hanım'ın imalarına maruz kalıp çokça utanmamak için kadına o yüzden izin vermişti.

Neşe içerisinde mutfağa adımladığında ilk önce ocağa çay suyu koyarak patates çıkardı. Ağzı kulaklarında kahvaltıyı hazırlarken uzun zaman sonra içinde ki çocuksu mutluluğa teslim oldu.

Her şey hazır olduğunda çayın altını kısarak Kendal'ı uyandırmak için merdivenleri adımlayarak üst kata çıktı. Normal zamanda çoktan uyanan kocası bugün uyuyup kalmıştı. Odaya sessizce adımladı. Kendal bıraktığı gibi aynı konumda uyumaya devam ediyordu. Terliklerin ses çıkarmaması için ayaklarını sürüyerek yatağa yaklaştı. Tek dizini yatağa yaslayarak Kendal'ın üzerine eğildi. Kocasının yüzüne ilk önce salık saçları sonra da dudakları yanağına değerek öpücüğünü kondurdu.

Bir anda yatağa yapıştığında ise ağzından firar eden çığlığı engelleyememişti. Derya'nın dudaklarına hızlı ve sert bir öpücük konduran Kendal aynı hızla da çekilmişti. Derya Kendal'a şaşkın bir şekilde bakakalırken ellerini nereye koyacağını bilememişti.

"Günaydın karıcığım"

Derya kirpikleri titreşerek kesik bir nefes aldı. Kendal'ın hızlı öpücüğü ile serseme dönmüştü.

"Günaydın"

Kendal tek kaşını kaldırdı.

"Sadece günaydın mı?"

"Günaydın kocacığım"

Kendal'ın yüzünde ki eşsiz gülümseme Derya'nın kalbinde taklalar attırdı. Kendal Derya'nın dudaklarına yavaşça yaklaşarak bu sefer daha sakin usul usul öptü.

Derya kollarını Kendal'ın boynuna dolamış sabah öpücüğünün keyfini çıkarıyordu. Hazırlamış olduğu kahvaltı çoktan aklından uçup gitmişti.

Kendal usulca uzaklaşarak Derya'nın buğulu yeşil gözlerine baktı. Böyle güzelken böylesine saf ve temizken nasıl sevmesindi.

"Yanımda seni görmek istiyorum bir daha ben uyanmadan yanımdan kalkma"

"Birinin kahvaltı hazırlaması gerekiyordu"

"Nurcan abla var ya"

"Ona izin verdim"

Kendal kaşlarını kaldırınca Derya kıvrandı.

"Sana kahvaltıyı ben hazırlamak istedim"

Kendal'ın dudaklarına yayılan gülümseme Derya'nın içini ısıttı.

Bulutlara Esir OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin