47. Kar ve Kara

721 43 3
                                    

Keyifli Okumalar :)

Benim çok içime sinen bir bölüm oldu umarım sizde beğenirsiniz :)

Kendal odaya girdiğinde Derya telaşla ayaklanmıştı. Sabırsızlıkla Kendal'ın gelmesini beklemişti.

"Kendal ne oldu her şey yolunda mı?"

"Ne sen sor ne ben söyleyeyim Derya'm geçirdiğim en zor aşiret toplantısıydı kafam kazan gibi"

Kendal yatağa çöktüğünde Derya üzgünce kocasına bakarak yanına oturdu.

"Kendal neler oldu anlat artık lütfen"

"Kunter Ağa bütün aşiretlere haber vermiş Said'in oğlu olduğunu duyurmuş zaten öğreneceklerdi Said'i çağıran Urfa'ya Gülcan'mış Kunter Ağa'nın kızı o arayıp gelmesini söylemiş"

Derya zaten bunu biliyordu odaya geçer geçmez hemen Asuman'ı aramış ondan öğrenmişti.

"Kunter Ağa Said'den soyadını almasını istedi Said'i zapt edeceğim diye canım çıktı üstelik bununla da sınırlı kalsa yine iyi Kunter Ağa Ümran abla ile de evlenmek istediğini dile getirdi karşı çıkan olmadı herkes onayladı"

Deryanın ağzı açık kalmıştı. Olaylar gittikçe karışık bir hal almaya başlamıştı.

"Kadir babada mı onayladı?"

Kendal başını sallayarak "Evet" dedi.

"Gülcan Said'e posta koydu görmen lazımdı Derya'm o an gerçekten de bunlar kardeş dedim deli damarı var ikisinde de babam uzlaşmaya yıllar önce olması gerekeni yerine getirmeye çalışıyor oda senin gibi her şeyi yeni öğrendi tek mağdur senmişsin gibi davranıp durma dedi bütün ağaların ağzı açık kaldı. Said çekip gitti tutamadım ama karar belli Ağa oğlu olduğunu kabullenmek zorunda o bıraksa da alınan karar onu bırakmaz tıpkı Hazar'da olduğu gibi Said'de öz babasının soyadını alacak"

Kendal'ın eli şakağına gidip yüzü buruştuğunda Derya yatakta geriye doğru kayarak bacağını uzattı.

"Kendal gel hadi dizime uzan masaj yapayım sana"

Kendal ceketini çıkarıp Deryanın dizine uzanırken "Çok iyi olur Derya'm" dedi. Deryanın ince parmakları Kendal'ın şakaklarına değdiğinde Kendal gözlerini kapatmıştı.

"Derya'm biz gidelim"

Derya şaşkınca masaj yapmaya devam ederken "Nereye Kendal?" diye sordu.

"Çiftliğe gidelim bir iki günlüğüne sana da bana da değişiklik olur uzun zamandır gitmedik hem Kar ve Kara'yı da görmüş oluruz"

"Kendal konak bu kadar karışıkken uzaklaşmamız ne kadar doğru olur ki"

Gitseler bile akıllarının burada kalacağı kesindi.

"Derya'm çok uzakta olmayacağız zaten bir sorun yaşanırsa geri geliriz"

Kendal'ın yüzü acı çeker gibi kasılınca Derya daha fazla itiraz edemedi kocasına rahat bir nefes almaya ihtiyaçları vardı. Üstelik annesinin ölüm yıl dönümü ablasının kazası derken üst üste Derya da epey hırpalanmıştı.

"Tamam Kendal gidelim"

Kendal başını kaldırarak toparlandı ve Deryanın elini tutarak masaj yapan parmaklarını tek tek öptü.

"Karım yanımda ama ben onu yine de çok özlüyorum baş başa kalmak istiyorum Derya'm seninle üstelik hediyeni de hala veremedim"

Deryanın şaşkınca kaşları havalanırken "Ne hediyesi Kendal?" diye sordu.

Bulutlara Esir OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin