63. Bahar

517 33 0
                                    

Yıldıza Basmayı Unutmayınız!

Keyifli Okumalar :)

Kendal'ın amacı Deryanın moralini düzeltmekti. Nitekim çokta başarılı olmuştu. Yol boyunca Deryanın tebessümü dudaklarından eksilmemişti.

Konağa dönüşlerinde bu sefer tüm aile onları avluda karşılamıştı. Derya kayınbabasının gözü önünde Kendal'ın kucağında olmaktan domatese dönmüştü. Kendal kendisini sedire oturtana kadar utancı katlanarak artmış poposu sedire değince rahat bir nefes almıştı.

"Geçmiş olsun kızım iyi misin?"

"İyiyim daye sağ olasın"

Derya'nın ayağının altına Karan hemen tabure çekmiş Kendal ise rahatça uzatabilmesini sağlamıştı. Derya kayınbabasının yanında ayağını uzatarak oturmaktan epey utanmıştı.

Kadir Ağa bunu fark ederek "Çekinmeyesin kızım rahat olasın" dedi. Ardından Kendal'a dönerek "Oğul Antep'te durum nedir? Oyanın kocası iyi midir?" diye sordu.

Apar topar Antep'e gittikleri için öğrenir öğrenmez bir gün sonra gelecek olsalar da bugünden çiftliğe dönmüşlerdi.

"İyi baba merak etmeyesin birkaç güne çıkacak hastaneden"

"Şükür" dedi Sultan Hanım içi rahatlayarak.

"Daye yemek hazırladınız mı?"

"Hazırladık oğul hazırladık kurarız şimdi sofrayı"

Derya fısıldayarak "Ne yemeği Kendal yedik ya yolda poğaça" dedi. Kendal'a doğru biraz eğilmişti fısıltısı duyulmasın diye saç tutamları kocasının koluna sürtüyordu. Kendal bu yakınlıktan çok memnundu.

"O atıştırmalıktı delalim güzelce yemeğini ye sonrada ağrı kesicini atarsın"

Derya acıkmamıştı ama Aysar yemek dolu tepsiyle mutfaktan çıkıp masaya dizmeye başlayınca tabaklarda ki kokular Deryanın midesini cezbetmişti.

"Vallahi benimde açlıktan midem zil çalıyordu"

Korhan karnını ovarak yemeklere iştahla bakmaya başladı.

"Sana değil yemekler Derya yiyecek" diye Kendal terslenince Deryanın yanakları kızıllaşmış "Bu yemekler çok hepimize yeter ben aç değilim" demişti.

Kendal kızgın bir bakış Deryaya atınca Derya hemen gözlerini dudaklarını dişleyerek kaçırdı.

"Yaşa Jınbira sende olmasan aç kalacağım"

Sultan Hanım gülmek ve gülmemek arasında sıkışmış bir ifadeyle oğluna baktı.

"Kahvaltıdan en son sen kalktın oğul ne yiyeceksin daha" dedi. Son bir yıl içinde Korhan'ın artan iştahı Sultan Hanım'ı şaşkına çevirmiş durumdaydı.

"Sonuçlar açıklansın düzeleceğim daye,"

Karan sırıtarak "Buna inanan var mı içinizde?" diye sordu.

Korhan ve Karan'ın arasında yeni bir atışma başlarken Kadir Ağa'nın homurtusuyla hemen susmuşlardı.

"Ben işe gideceğim daye hazırlanmam gerek Korhan'a sahip çıkasın Deryanın yemeğini yemesin"

"Tamam oğul tamam Deryayı merak etme ben ilgilenirim gelinimle sen işine gücüne bakasın"

Derya ayağa kalkan Kendal'a başını geriye doğru atarak gözlerini dikti. Uzun süre bakamasa da "Sen yemeden mi gideceksin işe?" diye sordu.

Kendal Deryanın yanağını okşamamak için kendisini zor tuttu.

"Derya doğru söyler oğul sofra hazır sende ye bir şeyler,"

Bulutlara Esir OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin