11.deo

291 10 4
                                    


Od njegovih reči, moje su zastale u grlu, sve do trenutka kada nam je prišla jedna od koleginica koja baš i nije prijateljski nastrojena prema meni. Medjutim ni jedno od nas dvoje nije obraćalo pažnju na nju, dok nije progovorila.

"Zašto nam nisi rekla da poznaješ ovako zgodnog muškarca?", upitala me je, kao da se družimo svakog dana, medjutim me je gurnula neprimetno kako bi stala ispred njega. "Amelia. Drago mi je da smo se upoznali."

"Drago je i meni, ali baš sam krenuo kući.", rekao je i gledao u mene.

Amelia ga naravno nije pustila na tome, bila je uporna, što se meni nije svidelo. "Stvarno? Meni baš treba prevoz!"

Prevrnem očima na njene reči i okrenem se da krenem prema Camille i ostavim ih da rade šta god radili. Apsolutno me ne zanima.

Nedugo nakon Amelia, začula sqm njegov glas. "Već imam nekoga da odvezem."

U sledećem trenutku se pomerio par koraka kako bi me uhvatio za ruku i vratio kraj sebe.

"Molim? Čak ni ne znaš gde živim.", rekla sam odlučno, a on me približi sebi. "Ko je rekao da te vodim kući?"

Sa svojim rečima, uputio mi je svoj intenzivan pogled, a moja koža pod njegovim dodirom je gorela.

"Stvarno? Nju? Molim te, sigurno možeš bolje.", izustila je Amelia i nasmejala se, a nas natera da pogledamo u nju.

Ili barem mene, pošto on nije sklanjao svoj pogled. U njenim očima se video bes što ne uspeva da pridobije njegovu pažnju, a meni se to na neki način dopadalo.

"Ja mislim da ne mogu bolje. Tako da da, nju.", njegove reči me zbune i odmah ga pogledam.
U njegovim očima niswm mogla da shvatim o čemu priča. Ovo nije Colin kog sam nekada poznavala i mrzela.

"Idemo.", rekao je prekidajući tišinu izmedju nas.

"Ja ne idem nigde s tobom. Daj mi narukvicu i odlazim.", obrusim mu i skupim obrve.

"Leonora ideš sa mnom. Ne želim da ponavljam.", kaže, oštro, ali sam stajala nepomicno. "Ne idem nigde."

"Dobro onda.", kaže i u sledećem trenutku se nadjem u vazduhu zbog čega vrisnem.

"Colin, spusti me dole!", vikala sam i udarala ga u ledja, dok me je držao za noge i nosio me preko ramena.

Ostali sa fakulteta su nas gledali, dobacivali, a poneko je i snimao. Upravo se vratio stari Colin koji mora da dobije ono što želi. Prerano sam pričala da to nije isti muškarac. I dalje ga mrzim.

Ovo se upravo ne dešava.

Zvuk srcaWhere stories live. Discover now