21.deo

227 8 3
                                    


Sadašnjost

Nakon tog dana sam saznao da je taj prijatelj bio Michael. A kako je on bio i moj prijatelj, nas dvoje smo se stalno vidjali, a naše svadje su se samo nizake jedna za drugom svaki dan, tokom celog leta.

Iza sebe začujem korake i okrenem se ka zvuku, kada ugledam nju u mojoj odeći. Trenerke i majica su joj naravno široke, ali i u toj garderobi izgleda fantastično.

"Taj viski će ti samo škoditi.", kaže, a ja se nasmejem.

Namerno je rekla to. Pokušava da me podseti, ne znajući da ja već znam, da nisam zaboravio. "Ne brini za mene. Biću ja dobro."

"I ne brinem."

Okrenem se kako ne bi primetila moj osmeh. Kada smirim svoje usne okrenem se ka njoj. "Hoćeš sada da sviraš?"

Morao sam promeniti temu, a i stvarno želim da čujem kako svira. Želim čuti taj zvuk koji proizvodi i osećaj koji budi sviranjem.

"Nadala sam se da ćeš zaboraviti.", rekla je, a ja odmahnem glavom. "Ja ništa ne zaboravljam, andjele."

Na moje reči je samo pogledala pravo u moje oči, a ja se nasmejem i stavim ruke u džepove. Njen pogled je govorio kako želi da me ubije sada. "Čekaj, ti..."

Na trenutak je stala i pokazala prstom na mene.

"Ja šta?"

"Sve vreme si znao?"

"Naravno da jesam, Leonora andjele."

Na moj odgovor je prišla i udarila me u grudi. "Auć."

"Idiote. Pustio si me da mislim kako se ne sećaš. Skoro sam poverovala da se ne sećaš ničega.", govorila je, ali nije bila ljuta.

Nisam mogao da se ne nasmejem na njene reči. Klimnem glavom i onda progovorim. "Bilo je zanimljivo gledati tvoj izraz lica. Činjenica da te se ne sećam, te uznemirila."

Samo je prevrnula očima na moje reči, a ja dodam. "Mora da sam ti ipak ostao drag."

"Samo sanjaj, Coline.", rekla je i prekrstila ruke na grudima. "Pazi da taj viski ne završi opet na tebi."

Dodala je i glavom pokazala na flašu viskija iza mene. Nasmejem se i blago odmahnem glavom. "Pretiš mi u mojoj kući?"

"Upozoravam te.", izustila je kratko, te se okrenula i sela za klavir.

Bože ova devojka je savršena. Njeni i dalje vlažni prameni zlatne kose su padali preko njenih ledja, dok sam se divio njenoj lepoti. Definicija lepote.

Pogledala me je kratko preko ramena pre nego što je svojim prstima stupila u kontakt sa dirkama na klaviru, praveći nestvarno savršenu melodiju.

Zvuk srcaWhere stories live. Discover now