Colin Foster
"Volim te Leonora.", govorim iskreno, dok držim njen pogled.
On je nedefinisan. Želi da poveruje u reči, ali ne može.
"Malo je teško da poverujem u te reči sada.", kaže, a njen glas odlučno.
U sledećem trenutku me zaobilazi i ostavlja iza sebe. Odmah zatim začujem motor auta ispred kapije, a onda i škripu guma dok odlazi.
A moje srce ima čudan osećaj. Boli, ali razume i njenu bol. Ni meni ne bi bilo svejedno da sam saznao sve ovo što je ona u jednom trenutku i to na pogrešan način. Prolazim rukama preko lica fok teško dišem, a onda ulazim u kuću. Ne znam šta mogu da uradim. Ne javlja se, ne odgovara na poruke, niti otvara vrata kuće. Ne dozvoljava da joj se imalo približim. I to mi teško pada. Teško mi pada pogled pun mržnje koji mi upućuje svaki put kada me vidi.
Bio sam iskren kada sam rekao da je volim. Ta devojka mi jr u kratkom periodu prirasla srcu. Mada, ko zna? Možda je to bilo i ranije. Samo je sada bilo jače i jasnije šta osećam. Ranije sam tražio u svakoj devojci nešto, ali sada shvatam da to 'nešto' ima samo Leonora.
A pomisao da ne želi ni da zna za mene trenutno me uništava. Ona je moje sunce koje obasjava svaki dan. Ali kako je više nema kraj mene, svaki moj dan je ispunjen tamom. Bez nje kraj mene u mojoj duši je mrak. Mrak koji samo ona može da osvetli.
Ali neću stati na ovome. Šta god bude bilo potrebno uradiću za nju. Samo da mi oprosti, jer ne mogu da živim sa činjenicom da me mrzi. Može vikati na mene, može me vredjati, to će proći, ali da me mrzi...to me ubija i ne mogu to podneti.
Siguran sam da i ona oseća isto što i ja. Možda čak i više. Inače je ovo ne bi povredilo. Zato sam siguran da koliko god povredjena bila, njena osećanja su tu. Nisu ugašena. Samo joj treba pokazati da može da mi veruje. Da uspe da preboli ovo i veruje mi kada kažem da nisam mislio tako. Moja namera je bila da pridobijem majku, a ne da povredim Leonoru. Uz to i majka mi više ne veruje i sada ne znam njene planove. Sve je uništeno, ali upravo radim na tome da popravim. Prvo odnos sa Leonorom. Mora znati da je volim. Mora znati da mi previše znači da bih he pustio tek tako. A uz to je i zaštititi. Ne želim da joj moja majka samo još više truje mozak svojim lažima. Ne želim da je dodatno povredi. A upravo to neću ni dozvoliti, šta god morao da uradim. Ta žena nikada nije zaslužila da bude moja majka. Nije joj nikada stalo do mene ili mog oca, već do novca koji je moj otac stvarao mukotrpnim radom. Ona je samo trošila taj novac. I to bogatstvo koje Leonora ima je njoj važno zbog novca koje donosi, a ne zbog ljubavi prema čoveku koji je stekao taj isti novac tokom svog života.
Ali jedina važna, odnosno najvažnija i najbitnija stvar jeste Leonora. Moram popraviti odnos sa njom i pokazati joj ljubav koju osećam prema njoj. Ali to će biti teško, baš zato što je povredjena i ne veruje ni jednoj reči koju joj kažem.
YOU ARE READING
Zvuk srca
RomanceBili smo greška. Dvoje ljudi na pogrešnom mestu u pogrešno vreme. Greška koju smo stalno ponavljali. Jer iako razum govori "ne", srce kaže "da". Voleti tebe je mogla bila moja kazna. Svejedno sam izabrala da te volim. Htela da prihvatim sve. Ko bi r...