49.deo

151 7 0
                                    


Leonora Carrington

"Pa šta se dešava sa tobom i Colinom?", upitala me je Camille, dok smo bile malo udaljene od momaka.

Eric je sedeo sam na kauču i bio zamišljen. Možda mu teško pada situacija izmedju mene i Colina, ali znao je da ja mu nikada neću uzvratiti osećanja. Jedino ga izjeda što je baš Colin u pitanju. Previše ga mrzi.

"Ne znam, Camille. Svaki put mi je prelepo sa njim. Ali ne znam šta smo. I da li uopšte postojimo 'mi'.", rekla sam i pogledala dole u čašu izmedju mojih ruku.

"Da li ti se svidja?", postavi pitanje, a ja na trenutak pogledam u njega iza nje.

On me tada pogledao kao da oseća moj pogled. Namignuo mi je, a ja se kratko nasmejem i vratim pogled na Camille.

"Možda i više nego što bi trebalo.", kažem iskreno i popijem piće iz čaše odjednom.

"Vidi se da ste ludi jedno za drugo. Sigurna sam da se i ti njemu svidjaš."

Pogledam u njega, a on je bio udubljen u razgovor sa Michaelom. Tako smiren i staložen. Ali se opet čini napetim. O čemu li pričaju?

Od razmišljanja me odvrati Ericovo prisustvo. Colin je to odmah primetio. Kao da oseća kada mi se neko, ko nije on, približi. Medjutim, ne radi ništa. Samo posmatra sa čudnim, neprepoznatljivim pogledom. U njemu se krije nešto. Telo mu je napeto, ali još uvek stoji i gleda.
Pogled prebacim na Erica, kojeg Camille posmatra.

"Da li je uvek bio on?", upitao me je, a ja ga gledam i razmišljam. "Ne razumem."
Razumela sam, ali izbegavam odgovor.

"Da li je oduvek bio Colin?", ponovio je pitanje, kao da ga te reči bole.

Zapravo, znam da ga bole, ali moje mu nanose još veću bol. "Valjda. Samo nisam htela to da prihvatim zbog načina kako se ponašao. Sada je drugačiji."

Slušao me je i samo klimnuo glavom, a onda izašao iz kuće. Momci su to videli i prišli nam. Michael je zagrlio Camille oko vrata i privukao je sebi, a onda pogledao u mene." Šta se desilo? "

"Samo sam mu rekla nešto što ga je verovatno povredilo.", kažem i na kratak trenutak pogledam u Colina.

Ipak je on razlog zašto sam povredila Erica. Njegov pogled me je pogodio čim sam ga pogledala. Kao da zna šta sam rekla Ericu. Ali ne postoji šansa da je čuo.

"Da li možemo znati šta si rekla?", upitao je Michael sa podlim osmehom na licu.

"Nije bitno.", rekla sam, a u trenutku kada je hteo da kaže još nešto, Camille ga udari rukom po grudima. "Ćuti."

Naredila mu je, a mi se nasmejemo. Osetim Colinov pogled na sebi, a onda i njegovu ruku koja počiva na donjem delu mojih ledja. Imam osećaj da gorim.

"Trebaš li prevoz kući?", upitao me je, a ja pogledam u Camille.

Ona klimne glavom i neprimetno mi namigne sa osmehom, te se okrenem ka njemu. "Naravno."
Pozdravimo se sa ovo dvoje, a onda izadjemo.

Zvuk srcaWhere stories live. Discover now