"Ne možeš je imati samo za sebe.", uzvikne Camille i vrati me u potpunu realnost.
Izvlačim svoju ruku i misli se sređuju. Setim se zašto sam uopšte ovde. Osmehnem mu se i onda ga zaobidjem kako bih prišla Camille i ostalima. Ali vatra u meni me ne napušta. Zbog osećaja njegovog pogleda na meni.
"Srećan rođendan mila.", rekla je majka dok sam išla ka Camille i ostalima.
Nasmejem se i zagrlim je. "Ja neću mnogo ostati. Ići ću unutra da spavam, a vi se zabavite."
Nakon svojih reči me poljubi u čelo i udalji se, a ja krenem opet ka društvu. Svi su mi čestitali rodjendan, a ja im se zahvalila.
"Samo da znate, nećete okrenuti i Jamesa protiv mene.", kažem im, a oni se nasmeju.
"Već jesmo.", rekao je Michael, a Camille se složila."Ne brini, srce potpuno sam tvoj.", rekao je James, a onda začujem kašalj iza nas. "Khm, khm!"
"Ljubomora.", kaže Michael kroz kašalj, a ostali se nasmeju.
Meni obrazi kreću da gore i postaju crveni kao haljina na meni. Onda i on staje oko stola i gleda u mene i ulazimo u neke nepovezane teme, dok Camille ne dodje do ideje da pusti sporu pesmu, jer želi da pleše uz nju sa Michaelom. Ili barem ona tako kaže. Ali to je laž. Videla sam poglede koje razmenjuje sa Colinom. Ovo je nameštaljka.
Camille i Michael izlaze na sredini dvorišta udaljeno od stolova i krenu da se kreću u ritmu.
"Da li je slavljenica za ples?", upitao me je Colin , dok je stajao ispred mene.
Pogledam ga sa podignutom obrvom, a on ispruži svoju ruku. Gledala sam u njega pa u njegovu ispruženu ruku i ns kraju pristala. Svojim prstima je uhvatio moje. Prenego što me povuče dalje od stola otisne jedan poljubac na mojoj ruci. Mali gest koji topi sve u meni. Teško je biti ljut kada te gleda očima punih nežnosti i ljubavi.
"Ne moram da se ponavljam koliko si lepa?", izusti kao pitanje, a moje usne zadrhte.
Stavlja svoje ruke oko mog struka, dok moje više oko njegovog vrata. Naši pogledi zaključani dok naša tela prate muziku.
"Došli ste do ideje o plesu u dogovoru, zar ne?", usudim se da pitam i prekinem tišinu.
Njegove oči kao da pokušavaju da skeniraju da li nagadjam ovo ili zapravo znam jer sam shvatila.
"Videla sam vaše medjusobne poglede.", rekla sam, a on klimne glavom sa osmehom.
"Možda.", kratak odgovor koji je zapravo potvrdan, iako nije izgovoren kao potvrdan.
"Plesala bih s tobom i bez tog dogovora.", kažem potpuno bez razmišljanja.
"Mislim da to ne bi rekla da nisi popila.", kaže sa osmehom, a ja se nasmejem. "Verovatno si u pravu."
Jesam popila, ali ne toliko da ne mogu da stojim. Već dovoljno da slobodno govorim već neke prepreke koja me sprečava u tome.
Njegove ruke oko mog struka mi pružaju takvu toplotu kroz telo, a njegov miris me grli dok se pesma ne završi.
•••
"Drago mi je da si došao.", rekla sam Ericu koji izašao odmah po Camille i Michaela.
Na kraju je ostao James. "Drago mi je što si bio ovde. Vidimo se u ponedeljak na poslu.""Važi se.", kaže i šalje mi poljubac pre nego što ode.
Okrenem se i vidim da se Colin izgubio. Krenem ka kući da ga potražim. I nadjem ga u dnevnoj sobi kako sedi za klavirom na kojem se nalazi njegova čaša pića. Naslonim se na zid kraj vrata i posmatram ga, dok me ne primeti. A taj osmeh je slao trnce kroz moje telo. "Dodji"
ESTÁS LEYENDO
Zvuk srca
RomanceBili smo greška. Dvoje ljudi na pogrešnom mestu u pogrešno vreme. Greška koju smo stalno ponavljali. Jer iako razum govori "ne", srce kaže "da". Voleti tebe je mogla bila moja kazna. Svejedno sam izabrala da te volim. Htela da prihvatim sve. Ko bi r...