Pokucam na vrata sva uplakana i ubrzo ih otvara Michael. Nakon što me je ugledao takvu, skupio je obrve zbunjen, a ja mu se odmah bacim u zagrljaj, a on ga uzvrati još jače. Ubrzo se pojavila i Camille koja se iznenadi kada me vidi kako plačem.
"Šta se desilo?", upitala me je, a ja onda izadjem iz Michaelovog naručja i odem kod Camille.
"Reci šta se desilo.", govorio je Michael zabrinut.
"Sve...sve je bila...laž.", govorila sam isprekidano od suza.
"Šta je bilo laž?", upitala me je Camille, a ja se odvojim od nje.
Prodjem pored i sednem na krevet. Odmah je krenula za mnom i sela pored mene, a Michael je stajao blizu nas navaljen na fotelju.
"Colin. On i njegovi postupci. Sve je bila laž.", govorila sam, a Camille me je gledala zabrinuto.
"Ne razumem. Šta je uradio?", upitala me je, a ja je pogledam.
"Postoji bogatstvo. Moje, za koje nisam znala. Colin je trebao da me zavede da se udam za njega. Da bi on i njegova majka mogli da ga uzmu.", objasnim sva slomljena.
Camille se šokirala, ali Michael nije.
"Kako je mogao to da uradi? Ubiću ga!", vikala je besna na Colina.
Moj pogled se zadržao na Michaelu koji se nije iznenadio. "Nisi iznenadjen?"
Moje pitanje dobije njegovu pažnju, a ja onda shvatim. "Znao si zar ne?"
Baš kada sam mislila da moje srce ne može biti više slomljeno, ono se slomi još više.
"Michaele nisi valjda ćutao o ovome?", upitala ga je i Camille razočaran, a on je i dalje ćutao.
"Mislila sam da smo prijatelji! Prohodali smo zajedno bukvalno! Ovo nikada nisam ni pomislila da možeš da mi uradiš! Povredio si me više od njega!", vikala sam na njega.
Bila sam besna. Sve ovo je znao? Ćutao je i gledao me u lice iako zna? Ne mogu da poverujem!
"Moraš da pričaš sa njim. I sa svojom majkom. Oni će ti sve objasniti. Nije na meni da pričam o tome. Zato sam ćutao.", rekao je konačno, a ja se nasmejem nervozno sva u suzama.
"Ne brini. Tek ću pričati sa njima. Ali tebe ne želim da vidim!", rekla sam drsko, a onda ustala i krenula ka izlazu.
"Leonora.", dozvala me je Camille zbog čega stanem.
Michael me je bledo posmatrao i ćutao. Zna da je kriv i ne pokušava da pomogne sebi. Jer kada je svestan greške upravo to radi.
"Idem s tobom.", rekla je, a ja odahnem glavom.
"Ostani. Ne želim da kvarim vaš odnos. Zato nemoj zbog mene da radiš nešto što zapravo ne želiš.", rekla sam iskreno.
Koliko god me povredio i slomio,znam da nema bolje osobe za nju od njega. I ne želim da joj kvarim tu sreću.
Kada je htela da kaže nešto, prekinula sam je. "I želim da budem malo sama. Nszvaću te."
Obrišem suze i nateram sebe da se nasmejem. Ali boli. Toliko da mislim kako nikada neću biti bolje. Ali moram. Moram zbog sebe. Više niko neće videti istu Leonoru. Više je nema dobra i naivna Leonora. Videće šta su napravili od mene.
STAI LEGGENDO
Zvuk srca
Storie d'amoreBili smo greška. Dvoje ljudi na pogrešnom mestu u pogrešno vreme. Greška koju smo stalno ponavljali. Jer iako razum govori "ne", srce kaže "da". Voleti tebe je mogla bila moja kazna. Svejedno sam izabrala da te volim. Htela da prihvatim sve. Ko bi r...