44.deo

209 10 0
                                    


Udjem u svoju kuću i odmah se bacim na kauč i dalje pod uticajem poljupca. Obrazi mi gore, a ja teško izdahnem. Ustanem i odem do kuhinje i u potrazi za pićem kaki bih smirila svoje živce. Kada pronadjem flašu vina sipem sebi jednu čašu i odmah otpijem gutljaj. Istog trenutka sam se osetila malo opuštenije. Medjutim, moj momenat prekida zvono na vratima. Odložim čašu na kuhinjski pult i izlazim iz kuhinje, koračajući kroz dnevne sobe do vrata. Otvaram ih i ugledam čoveka koji drži veliki buket crvenih i belih ruža. "Za Vas."

Iznenadjena uzimam buket i ostavljam potpis kod gospodina, te zatvaram vrata. Stavim buket na šank u kuhinji i pomirišem ruže. Miris svež i opijajuć. A onda se oseti i njegov miris. Da li je on stvarno svoj miris stavio na buket? Ugledam karticu moja je bila medju cvećem. Uzmem je i otvorim.

"Želim da poštujem tvoje reči, andjele, ali teško je fokusirati se kada si blizu. <3."

Njegova poruka mi izmami osmeh. On je prvi koji je počeo da se pravi da se ne dešava ništa, a sada mu je teško da to radi.

Potražim vazu u kojoj smestim ruže i stavim ih na šank. Pogledam ih još jednom i nasmejem se opet. Kako se odupreti ovome? Kada se ovako ophodi prema tebi. Od kada je on ovako drag i fin? Ne pamtim ga ovakvog. Da je bio ovakav i ranije tada ne bismo se mrzeli sigurno.

Taman se smiri i on se opet pojavi. Ne fizički i lično, ali dovoljne su ruže na kojima je stavio čak i svoj miris. Isti onaj koji me proganja. Koji me tera da se onesvestim. Zaobiđem šank i uzmem svoju čašu vina koju ispijem odjednom. Nakon što sipem još jednu, dohvatim telefon i pronadjem njegovo ime.

"Zahvaljujem se na ružama."

Kao da je čekao moju poruku, odmah odgovara.

"Tvoja majka mi je pomogla oko njega."

A onda jos jedna.

"Samo sam rekao da mi treba buket za prelepu devojku, a ruže u mom dvorištu joj se jako dopadaju."

Ostanem u šoku. On je stvarno rekao mojoj majci da napravi buket za mene? Odakle uopšte zna da mi se dopadaju ruže iz njegovog dvorišta.

"Stvarno si angažovao moju majku? I odakle znaš da mi se dopadaju tvoje ruže?"

Odmah dobijem odgovor.

"Naravno da jesam. A i video sam tvoj pogled dok prolaziš kraj njih."

Zar on stvarno posmatra sve što radim? Nasmejem se i ostavim telefon kraj čaše. Uzmem je u ruke i navalim se na pult. Dok opijam gutljaj moj pogled se drži na ružama, a misli mi lutaju.
Sve ovo je previše brzo i lako. Ali zašto? Kako ne bih razbijala glavu o tome, odlučim da ostavim to po strani, jer možda nije ništa. Možda brinem bez razloga kao što sam uvek.

Zajedno sa časom odlazim u kupatilo gde namestim sve za jednu kupku. Potrebna mi je. Potrebna mi je da se opustim malo. Da raščistim misli. Današnji dan je bio pun iznenadjena.

Zvuk srcaWhere stories live. Discover now