Pre četiri godine
Na mom licu se pojavi osmeh kada ugledam Michaela kako nam se približava. Medjutim, moje usne se pretvore u ravnu crtu kada ugledam i Colina. Mrzim činjenicu da je uvek tu. Uvek mi upropasti raspoloženje. Camille je naravno prišla do Michaela, a Colin je stao pored mene.
"Zašto si uvek namrštena?", upitao me je kao da ne zna da je on razlog toga.
"Zato što si ti uvek tu.", odgovorim drsko, dok mi pogled leti na njega.
"Nije ni meni drago što te vidjam svakog dana.", uzvratio je, na šta ga pogledam sa željom da ga zadavim.
"Zašto onda ne odeš?"
"Zato što ti želiš da odem. Ali nažalost ćeš morati da gledaš ovo lepo lice svakog dana, andjele."
Na njegove reči sam prevrnula očima i pogledala ka Camille i Michaela, koji su i dalje pričali i smejali se međusobno."Možeš li reći svom dečku, Ericu, da me ostavi na miru?", upitao me je, a ja odmahnem glavom.
"Eric nije moj dečko."Moje reči su izazvale osmeh na njegovom licu, zbog čega skupim obrve. "Šta je tako smešno?"
"Onda to objašnjava njegovo ponašanje. Pokušava da bude bolji od mene kako bi tebe osvojio. Zar to nije slatko?"Njegovo pitanje je izazvalo zbunjenost u meni. "Šta to treba da znači?"
"Reci ti meni, andjele.", govori i odlazi kod ovo dvoje i prekida njihov razgovor.
Zar želi da kaže da Eric nema šanse kod mene zbog njega? To bi bilo moguće samo ukoliko imam osećanja prema njemu. A to definitivno nemam. To što ga Eric mrzi nije moj problem. Zaslužio je to. I nisam ja razlog zašto ga mrzi. Mrzeo ga je i pre toga, sigurna sam u to.
SadašnjostPogledam u Michaela i tada se setim opet. "Kada ćeš pričati sa Camille?"
Moje pitanje ga nije zbunilo, niti iznenadilo, jer je očekivao to od mene, što je potvrdio. "Samo sam čekao to pitanje. I razgovaraću, ako ne večeras onda već sutra."
Svideo mi se njegov odgovor. Ali svejedno će morati da se potvrudi. "Okej, ali pažljivo. Nije ljuta. Povredjena je, što je gore od ljutnje. Zato što se nisi javio."
Nakon mojih reči ga gadjam jastukom i on se brani rukama. Zatim ustaje pozdravlja sevsa mnom i odlazi nadam se da se vidi sa Camille. A ja odlazim pod tuš, a zatim na još jedan film pa u krevet.
YOU ARE READING
Zvuk srca
RomanceBili smo greška. Dvoje ljudi na pogrešnom mestu u pogrešno vreme. Greška koju smo stalno ponavljali. Jer iako razum govori "ne", srce kaže "da". Voleti tebe je mogla bila moja kazna. Svejedno sam izabrala da te volim. Htela da prihvatim sve. Ko bi r...