Лиам Пейн на Хейли!

1.4K 87 0
                                    

Събудих се с усмивка на лицето... но тя изчезна, когато започнах да се чудя дали всичко това вчера беше истина, или просто сън, от който се събудих току що. Още можех да усетя устните му върху моите и това ме убеди в първото ми предположение.

Оправих се за училище, но беше още рано. Сложих си якето и взех чадъра, защото навън валеше, и излязох на кратка разходка. Трябваше да обмисля какво щях да правя сега, когато вече съм, така да се каже- толкова близка с него. Щяхме ли да крием връзката си и изобщо имахме ли връзка? Не знаех неговото мнение, а след 30 минути започваха часовете. Сега се сетих, че и дори с Джули не съм говорила. Тръгнах към училище, надявайки се поне единият от двамата също да е подранил, за да мога да говоря с тях на спокойствие.

Дъждът започваше да се усилва, но не ми пречеше. Всъщност обичах да вали и най-вече обичах разходките в дъжда. Училището беше още празно. Нормално, все пак беше 6:57. Застанах под козирката и изтърсих мокрия си чадър. Взех си кафе от машината и зачаках.

- Джули!!- зарадвах се аз, когато я видях да идва, докато изхвърлях чашката от кафето си. Тръгнах към нея и я гушнах силно. Съвсем забравих, че вали и се измокрих цялата, но когато стигнах до нея се подслоних под чадъра й.

- Хейли, защо не ми се обади снощи? Нали ти казах да го направиш, когато се прибереш. Цяла вечер се сдържах да не ти звънна, за да не прекъсна срещата ви. Не знаех до колко часа ще си с него, а след това вече беше много късно и реших, че ще спиш.

- Извинявай, но се прибрах и веднага легнах...- оправдах се аз, но не спирах да се усмихвам.

- Хохоо, нима Лиам толкова те е изтощил?- засмя се страховито тя.

- Амиии... - изчервих се отново, а тя ме погледна подозрително- Нека влезем вътре, защото подгизнахме тук.- от приказки забравихме, че седим на двора в този порой. Влязохме в стаята по Биология.

- Е? Разказвай! И с подробности, моля!- каза развълнувано Джули.

- Mм, ще ти спестя някои подробности!- засмях се аз.- Така, първо отидохме в аквариума, Лиам беше много радостен и ми обясняваше разни неща за костенурките...

- Оо, не се и съмнявам!- каза тя и избухнахме в смях.

- След това отидохме на пицария...

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now