-Какво, по дяволите, стана току-що?- запитах Джеймс, веднага след като излязохме пред клуба и го настаних да седне на стълбите. Той държеше брадата си, където Натаниъл го беше ударил.- Ще ми обясниш ли?
- Какво да ти обясня? Просто приятелчето ти не спря да ме предизвиква. Аз се сдържах да не го ударя първи, заради теб, но той не успя да се владее и ме удари.
- Защо те удари?
- Дойде при мен и тази .. Трейси, която беше леко пияна и аз й помогнах, защото се спъна и се хвана за мен и той започна да говори някакви неща.- обясни той. Не ми изглеждаше така, когато я видях увиснала около врата му, но.. не казвам и, че ме лъже.
- Какви неща?
- Нещо за това, че при първа възможност ще ти изневеря с нея и някакви глупости.
- А така ли е?
- Ъггх.. просто й помагах!
- Виж не вярвам Натаниъл да те удари без причина или заради тази нелепа причина..- казах му аз, а той се ядоса.
- Трябва ли винаги да вярваш на него и да го защитаваш?- повиши тона си Джеймс и леко ме изненада.
- Познавам го по-добре отколкото теб, даже по-добре отколкото познавам себе си...
- Тогава би трябвало да знаеш, че той те харесва и затова те ревнува от мен постоянно? За това и се опитваше сега да ме предизвика, за да го ударя и да ме зарежеш, точно защото знае, че ще избереш него пред мен.- обясни разпалено той. Говореше безмислено.. Нейт може и да ревнува, но като приятел... Все пак заради Джеймс вече на няколко пъти поради определени обстоятелства не си говорим за по няколко дни... Това никога не се беше случвало преди.
- В голяма заблуда си! Той ме възприема като приятелка и дори сестра!
- Да, приятелка и дори сестра, в която е влюбен, и дори не съм сигурен, че го е осъзнал напълно.
- Спри! Говориш глупости! Не ти вярвам....
- Да.. естествено, че няма да повярваш на мен. Защо изобщо си тук, сигурен съм, че си по-загрижена за него в момента?
- Той е в живота ми, откакто съм се родила, а ти от много по-скоро. Така че не ми дръж сметка за кого съм по-загрижена или не.
- О, значи трябва да се чувствам поласкан, че излезе с мен навън, а не остана при него. Хах! Хайде, отивай вътре и се погрижи за „просто-приятеля" ти.- каза гневно той и това ме подразни.
YOU ARE READING
Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)
FanfictionТази история не е моя, но е любимата ми. Има я също и в alle.bg надявам се на всички да ви хареса. Разказва се за Хейли, която иска да срещне своя любимец от световно-известната бой банда ONE DIRECTION. Какво ли ще преживеят? Първи сезон-Резюме+32 г...