Глава 29

850 55 0
                                    

Следващите няколко дни бяха напрегнати за Нейт. Предстоеше му голям мач, на който щяха да присъстват важни хора от различните университети, които да отлъчат най-добрите спортисти и да им дадат шанс за университетите, като дори предлагат и спортни стипендии. Натаниъл се представи отлично, отбелязвайки два гола. Отново, както всеки път, цялото семейство Хоран и Пейн, както и някои членове от останалите семейства на One Direction, се бяха събрали за подкрепа.

Когато Нейт вече се беше изкъпал и преоблякъл и тръгна към тях, Лили видя как някакъв мъж привиква Нейт и той изглежда изключително развълнуван. След като няколко минути говорят отстрани, Натаниъл най-накрая се здрависва с човека, благодари му и отива към семейството и роднините си.

- Страхотен мач, синко!- поздравява го баща му, а усмивката не слиза от лицето на Натаниъл.

- Кой беше този мъж?

- Треньор от най-известния спортен колеж.

- И?- попитаха всички, в очакване да чуят какво е станало.

- Предложи ми място и дори пълна стипендия!- каза радостно той. Всички се зарадваха, включително и Лили, но след това майката на Лили попита:

- А къде се намира този университет?

- Америка.- отговори Нейт и едва тогава осъзна и се опомни, че това е прекалено далеч. Той погледна към Лили, която вече беше унила от отговора му.

- Уоуу.. това е далече!- възкликна Ким, слагайки утешително ръка на гръба на Лили, без другите да забележат.

- Да..- каза натъжено Нейт.

- Хайде, няма ли да ходите да празнувате победата?- попита Найл, знаейки, че след всяка победа децата се събират в някой клуб, за да се веселят.

- Да. Хайде!- каза Нейт.

- Аз няма да мога да дойда. Вие отивайте..- каза им Ким.. и Лили и Нейт казаха чао на всички. Всъщност Лили не беше в настроение да купонясва, особено след последната новина, но.. искаше да е с Нейт, особено сега, когато беше възможно след няколко месеца да не го вижда често, или изобщо..... Нейт съпроводи Лили до колата, без нито един от двамата да оронва дума.

Едва когато Нейт потегли и погледна към Лили, която гледаше отнесено през прозореца, той каза:

- Знаеш, че не е казано, че ще отида да уча в първия университет, в който ми предложат....

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now