After party

1.1K 68 0
                                    

Отворихме вратата и пуснахме ръцете си, за да се събуем.

- Нали знаеш, че сега ще ни нападнат с въпроси?- попита Лиам.

- Да, знам... Не ми пречи, а и съм им свикнала.- казах му аз и се усмихнах искрено. Той се приближи, хвана ръцете ми със своите и ме целуна. .

- ЙЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕС!- чу се радостен вик. Обърнахме се и видяхме, че всички, вече облечени в цивилни дрехи, бяха дошли и ни гледаха. Джули подскачаше, а останалите ни гледаха с широки усмивки и из къщата се разнесе глъчка.

- Ааа, продължавайте, не ни обръщайте внимание! Имате да си наваксвате.- каза Зейн и ми намигна.

- Даже няма смисъл да се правите, че искате да сте с нас, направо се качвайте горе. Напълно ще ви разберем- каза Луи и всички се засмяха.

- Ха-ха-ха.- засмях се иронично аз.- Мисля, че ще успея още малко да му устоя.- казах им шеговито и погледнах към Лиам...

Признавам си, леко се изчервих, защото истината е, че не можех да му устоя, въпреки че се опитвах. Гледах ту към очите му, ту към устните му и след няколко секунди звънливият глас на Луи отново ме върна в реалността.

- Сигурна ли си? Не изглежда да е така.- каза той и отново всички се засмяхме, като Хари потупа по рамото Луи, за да го поздрави за чувството му за хумор, а Лиам ме прегърна странично за подкрепа. Този път не казах нищо, защото с Луи не можеше да се спори относно тези неща. Лиам отиде при момчетата и те започнаха да го поздравяват, а момичетата дойдоха при мен.

- Знаех си, че ще се съберете отново!! Вие си принадлежите просто!- каза Джули и ме прегърна силно.

- Добре дошла отново в клуба на „приятелките на 1д" (както ни наричаха фенките и репортерите), макар че за мен ти никога не си го напускала!- каза Ел искрено и ме прегърна.

След като получихме овациите си, всички отидоха в хола. Само той беше разчистен, за да може да се съберем всички там за частното ни афтър парти.

Ние с Лиам се качихме в стаята му, за да ми даде някакви негови дрехи и да се преоблечем. Той ми даде блуза и анцунг, като потърси и за себе си да облече нещо удобно. Без изобщо да се замисля, започнах да събличам роклята си и побързах да се облека в дрехите, които ми даде, защото ми беше много студено. Тогава се обърнах и видях, че той ме гледа. Засрамих се, сякаш никога не ме е виждал по бельо.

Dream Come True (Bg Fanfiction-One Direction)Where stories live. Discover now